Alla inlägg den 13 januari 2015

Av anonym anonym - 13 januari 2015 22:36

Hejsan och God kväll!

 

 

20 dag knut kastas julen ut så var det här i dag åtminnstonde bara vissa saker som ännu kommer få vara framme tills vidare i alla fall.

eller som vanligt till februari/april.

Så denna dag så valde jag att gå ut på en promenad och som blev runt 14.00 och kände att ica maxi var precis en lagom lång tur också men halt var det allt ute måste jag nog säga att och var verkligen att vara nogrann vart man gick också för att inte halka.

Och i dag kände mammsen på magen som tycker att bebisen hade vändt på sig igen som han låg innan man vände honom man får se på torsdag på något vis så känns det som att han har det.

Var och handla på ica maxi lite bebis tillbehör som jag ska ha i skötväskan och sen stor pack bindor till mig också  som kommer att behövas ett tag fram över också.

Ska köpa mera för det vet jag kommer behövas och kommer säkert vara som  när man gjorde aborten blödde i ungefär 3 veckor totalt.

Sen köpa hem alvedon också till mig för att ha antagligen samma sorts värk som när man hade gjort aborten misstänker jag.

Men har tagit lungt annars i dag blev lite mer snorigare  nu efter promenaden är ju inte helt frisk precis.

 

Ska bland annat lägga ut några bilder som jag tog med paddan igår.

Och förde in dom via  bloggplatsen på min ipad så för hoppningsvis kanske man jag kan då skicka dirket där i från utan det här töntiga request som då och då kommer och som är grymt störande.

 

     

 morgon.     eftermiddag    kväll!

Dessa tog jag i går när det snöade och höll på och i dag var det bara rena isbanan nästan och därför fick pappsen följa med till ica maxi.

Och här är det som jag köpte till mig och lilleman.

 

Tog allt på ett och samma kort.

 

Modersmjölk ersättning men i drick färdigt format  ,en gångs skötbords dukar  dessutom var det kampanj pris på dom också  och sen ett jätte pack bindor som jag kommer snart få nytta av ska köpa några till såna så att man har hemma på lager.

Var inne på deras apotek i dag på över våningen och dom hade ingenting av det som jag letade efter precis.

Men lyckades i alla fall få tag  ersättningen i drick form.och sen tänkte köpa hem den andra naan ersättnings produkter också så man får veta vilken det är han kommer bäst tycka om av dom 2.

 

Det är ju svårt och säga nu när han ännu är i magen.

Ja om 7 dagar är han beräknad men känner på mig att det kommer bli ett snitt känns lite som han vändt på sig som han låg innan  få se vad min bm säger på torsdag men är 100 inställd på snitt det är jag.

Det här med vaginala äcklar mig fortfarande och om jag får ett ep anfall eftersom nu är det när som helst som jag kommer få ett sånt.

Hellre få ut bebisen i snitt än att han kommer mitt under en kramp för det vill jag absolut inte alls.

Och sen i dag har jag börja med en ny sparing till mig och till mina egna behov också  av saker så man inte tar av lillemans pengar för det kommer jag absolut inte vill inte vara som syrran där precis.

Är glad att mammsen har dom pengarna som min papps första fru skickade till mig som var på 10 000 kr som man knappt trodde var sant.

Men är tacksam över en sak i alla fall och det har insett i dag också till och med att det är inte många som har fråga om bebisen har kommit ännu jag har 2 stycken som har fråga och känns som att det räcker inte vill ha halva tjocka släkten över mig som frågar.

Så det är lillemans gudmor, och sen är det min papps första fru som frågat och sen min underbara skype kompis det är precis lagom tycker jag.

Men dom är inget man får höra varje dag tack och lov det är typ var 3.e dag eller något sånt liknande som sagt.

 

Men är grymt stolt över mig själv över en sak och trodde aldrig skulle hända mig eller helt ärligt och som är detta inne på ica maxi så

jag hade inte ett ända behov av sötsug och att handla söt eller naturgodis och som överaskade mig mycket bra och i mina ögon så betyder det här att allt sötsug som jag har haft i ungefär under hela gradiviteten har nu börja avta ,och att man smått har börja komma tillbaka till sitt normala jag också och om jag lyckas hålla det så är jag väldigt stolt över mig själv att man är på väg smått är på väg tillbaka till sitt normala jag inom mat igen plus har ju smått börja planera ihop  mat  som jag kommer ha 1-2 veckor och handla på willys eller på lidl billigaste alternativen som.ska försöka övertala min mamms att åka till citygross här vid bromma har ju medlemskort och med tanke om blöjor kanske är billigare där och modermjölk ersättningarna också.

Så nu är det såna saker som jag kommer planera ihop och sen i slutet av månaden blir det med kläder för lilleman i större storlek också.

Men av pengarna från pappsens första fru och inte mina.

Min besparning kommer nu är att gå till en bärbar dator på netonet i barkarby och har 2 alternativ att välja på med samma pris men bra stor hård disk som kommer att passa mig utmärkt som älskar musik och har filmer på datorn/datorerna som jag.

Annars så har promenaden vart på runt 55 och sen snorig resten av kvällen som sagt men inte behövt snyta mig så mycket 1-2 gånger betyder bättringsväg för min del men kändes nog att man var helt slut  när man väl var hemma igen.

Och kommer att informera att efter den 19 januari, möjligt vis till den 24 januari kommer jag blogga i från karolinska sjukhuset fast vem vet kanske man är hemma tidigare ocks törs inte lova något helt men tippar på runt den 24.

Och sen så kommer 3 nya kategorier som är träning på gymmet och sen den andra vagn promenader plus bilder angående vad jag kommer äta och och vad vikten är också.

Och viktnedgången också lilleman har jag redan på så där kommer det upp bilder då och då vill inte ha varje dag känns inte bra.

men typ 1-2 gånger månaden och sen kommer nog också väcka liv i min andra blogg som jag har här också säger bara muxispuxis som är träningen känner den behövs hållas i liv också som jag har lova på den sidan också.

Frågat min vännina och blivande gudmor om vissa saker angående saker om bebisar efter hittade en blogg härom dagen så påminnde ganska mycket om mig.

Och lilleman har hållit på halva kvällen med att trackasera mig med sparkar

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards