Alla inlägg den 19 januari 2015

Av anonym anonym - 19 januari 2015 23:13

Hej och hallå

 

Sov som en stock men vakande av att min mamms väckte mig för att jag visst hade snarkat som nån galning sägs men jag hade vaknat av mina egna snarkning en precis innan hon kom in till och sa snark pelle till mig.

I dag kändes det lite nervöst med tanke på att lilleman kan komma precis vilken dag som helst nu hans dag var beräknad i dag få se vad som händer denna vecka.

Kändes ganska veligt att gå ut ensam på en promenad men för att vara mer på den säkra sidan så tog jag mig en promenad till fridhemsplan och kollade in i dessa butiker på bebis produkter för att veta vilken som passar mig bäst och mest ekonomiskt här på kungsholmen och hornsberg som man bor.

Var in till dessa butiker

 

1. Coop Daglivs priserna från 89 - 200

2. Ica  kvantum i västermalms gallerinan (tog en 10 minuter att hitta till hyllan där och verkligen inget stort sortiment eller.

Men priset där från 99-130 kr

3. Ica Supermarket. Där låg dom på priserna på 99- 130 kr

4.Ica Maxi var priserna på från 79- 120

5. Willys 79-129 kr.

Angående blöjor så tog mitt beslut för att det blir ica maxi och det är billigaste som ligger närmast mig också så bestämde mig för denna plus 10 minuter gång avstånd.

På tillbaka vägen såg gick jag via apoteket köpa en till mindre nappflaska och plus 2 nappar till natt flaskan sen mötte jag upp mammsen och blev till kjell o company köpte mitt i pad skal där som jag blev riktigt super nöjd med en ljus blå kostade 149 kr kanske köper ett extra.

Sen på kvällen fick jag ett samtal från en på familje enheten angående om stöd och hjälp och ska upp om det är med min vännina också som vill verligen vill ställa upp mig och det är hon som blir gudmor till lilleman också så att hon får jobbet att hjälpa mig och stötta mig så man får umgås plus gudmor till honom

 

Här är bilder på det jag har köpt i dag till lillen och mig.

 

   

lillemans        mitt i pad skal.

 

Och en kompis som har nu tagit mitt sms på allvar känns riktigt skönt tordde han aldrig skulle det tycker det är lite hånfullt med orden hehe.

Och är verkligen glad att jag har en som jag prata med från allt himmel till jord.

Återkommer i morgon om man inte är på bb så kommer jag berätta mera om mötet och hur det gick.

Har inte glömmt er och är glad att jag träffade på min kusin också som visst hade prata om mig i går.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards