Alla inlägg den 20 januari 2015

Av anonym anonym - 20 januari 2015 23:06

Hej och god kväll!

 

En dag som denna blev ett möte här hemma  från familje enheten om hur vi hade tänkt och om det fanns någon plan som man har gjort upp.

Så berättade jag mina tankar och funderingar och vad jag har kommit fram till och hur jag vill ha det.

Dom här 2 var väldigt trevliga av sig och väldigt positiva och anganerade också så.

Berättade barnets gudmor om att hon ville hjälpa mig till 100 % som dom tyckte lät jätte bra och plus att vi drog upp syrran också och pappsens bror också så klart om han har tid att ställa upp i bland också så klart.

Om det är så att vi alla göra något ihop och omöjligt ha med lillen.

Så mötet gick snabbt och smidigt.

Blev att handla sen och då det blev upp till fridhemsplan också där jag köpte lite mera tillbehör till napp flaskan och sen nån kräm och sen av den andra sorten mjölkersättningen naan 2 små paket så man får prova sig fram vilken han tycker bäst om angående av semper och naan man kan ju aldrig veta men vill vara förberedd på detta.

Och barnets gudmor ringde mig också så pratade vi en stund och man och om dagens möte och när lilleman hade tänkt sig att komma ut också han har ju på sig till den 23 sen sätter dom i gång förlossningen.

 

här är lite bilder på det jag handla i dag till lilleman.

 

 

gick på 125 kr på daglivs.


 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards