Alla inlägg den 23 januari 2015

Av anonym anonym - 23 januari 2015 22:15

Hej och Hallå!

 

Sov lite skumt på morgon natten trodde att vattnet gick för och eftersom man måste använda såna här pinsamma vuxenblöjor så trodde jag att det hade kommit i dom.

Så blev tvungen att gå wc.an men dom var torra så måste verkligen har drömmt nånting o så fall som kännts verklig då kommer inte på något annat än det.

Varför förtillfället har vuxenblöjor är att jag har ju min ep och anfall natten 1-2 gånger i månaden egentligen.

Men under gradiviteten så ökade anfallen med 2-3 gånger i veckan i nästan i stället.

Och så hände det olyckor i sängen så man fick byta lakan och tvätta madresser mm.

Så beställde vi hem såna här vuxenblöjor eller min mamms närmare för att se om det fungerade som det också gjorde så man få har på sig dom nu tills nästa gång man får ett ep anfall igen.

Har ju inte haft nu på ett tag något så man får se,nu när nästa anfall kommer kan vara vilken natt som helst.

Men tycker det är så skönt nu att det är i slutet av gradiviteten nu .

men ändå svårt och förstå samtidigt också.

Men denna natt var lilleman väldigt livilig och som på dagen i dag också var han det buckla till sig på magen helt plötsligt eller något sånt.

Och i natt så fick jag inte alls ligga på sidan blev genast sparkande och såna saker och sen när jag la mig raklång och hade lagt handen på magen där ungefär hans huvud är så var det något som i min hand och gissar på att det var lillemans hand som jag fick dit.

Men man vill ju gärna se honom också för den delen och vem och för individ man har burit på i 9 månader.

Men efter detta ska jag sätta in en koppar sprial i alla fall.

Och tog en bild i dag  på magen  också kanske man hinner med en till man vet aldrig.

Men nu har jag i alla fall en bild på denna och man ser verkligen hur den har sjunkit neråt också nu än tidigare.

men kommer kräva ett snitt eftersom det nu har gått över tiden, och känner på mig att kommer ha en grinig syster bara för dom sätter i gång lillemans förlossning den 4 februari.

Men kommer kräva snitt som sagt det är bara så plus om jag inte har fått mitt anfall innan dess eller.

 

   

Vecka 40+0      lillemans barnvagn liggdel som jag försökt att lägga ut tidigare här men inte gått.

 

Har annars varit minus 2 eller 3 här i dag i sthlm men blev en liten promenad i alla fall här även om den bara blev på 49 min och 49 sekunder.

Och min stackars farbror hade ramlat och brytit benet och en mamms som berättade för min andra farbror att jag har börja snarka som bara den blev ju väckt 2 gånger förra natten av mammsen på grund av detta.

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards