Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Gravid vecka 41+2 vilken dag

Av anonym anonym - 29 januari 2015 23:45

vilken dag måste jag säga kl 05.30 kom smått förvärkar som jag trodde var sammandragningar som sen runt 07.30 blev en rejäl plåga och var på WC.an flera gånger nonstop till slut hörde jag pappsen på wc.an så bankade jag som en galning på väggen ( har wc.an på andra sidan väggen) så han kom in jag bara vrålade hämta mammsen som han gjorde och som genast förstog att det var det time att ringa till KS och förlossningen som hon gjorde så dom visste man var på väg ringde efter en taxi SM var inom 2 minuter där och jag kunde knappt stilla men andades som man ska in ut genom munnen när värkarna kom.

men tog sen 5 minuter ungefär vi var till förlossningen och sen vid halv tio undersökte dom mig men satt och pratade el försökte med en annan tjej vars vatten hade gått i v 34 hoppas det gick bra för henne sen som sagt.

men när dom tog in mig o undersökte mig var jag öppen med 4 cm så dom ordna ett förlossningsrum till mig och super gullig läkare och undersköterska barnmorska två hette Anna o sen en praktikant med namn Sussie super trevliga.

fick epepdural i ryggen så försvann värkarna och fick var 3 timme en ny dos.

pickade hål på fosterhinnan men kom knappt något vatten men berättade att jag hade känt av något slem aktigt lite gult dagen innan i bindan som man användt den sista veckan försäker hets skull när man vart ute och gått.

provade från pilates boll till att gå lite fram och tillbaka åt skorpor el drack Jucie.

sen klockan 19.52 så kom min lillaskrutt och sa bara 3 ord hela herregud och aj aj så hade fötts skrek aldrig eller nått sånt.

så dom som hjälpte mig var imponerade av mig sällan dom har med smärtåliga att göra med andra ord.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards