Alla inlägg den 1 februari 2015

Av anonym anonym - 1 februari 2015 16:51

hejsan

är kvar på BB kommer antingen hem i morgon eller över morgon på onsdag kommer dom BVC och kollar läget som jag förstog detta.

i dag så började min lilla skrutt förstå hur tekniken ska vara för amning  och nu håller han på och lära sig att hur man ska hitta mammas bröst men allt går bra har sovit som en stock dom här nätterna förutom när en nattsköterska kom in natten mellan lördag-söndag  lillen vill helst att jag byter på honom för han börjar nästan skrika annars men sen gråtit två nätter i rad samma kl tid också men tyckte att denna natt sköterska var lite jobbig prata högt också så t o m jag skrämdes av detta.

men natt sköterskorna till i dag visa respekt Lillskrutten fick ont i magen i natt men dom 2 visade respekt för lillen kom in och väckte mig och sa att det fanns mat till lilleman på bordet så jag tackade lillen sov så bra och skönt så att det kändes helt fel att väcka honom efter en två timmars skrik och gråt .

och chokad efter badet i går kväll som gjorde att han fröst som bara den låg och skakade till också .

titta på reprisen av familjen annorlunda när lillen var i famnen på mig och höll på och somna ett program jag hade planerat att se 29 januari när min lilla älsklings skrutt ville titta ut så kollade på reprisen det går ju det också så klart när man inte är lite upptagen som föda barn som exempel.

Men kommer antingen hem i morgon eller över morgon får se vad jag bestämmer mig för som sagt men haft lugnt och skönt här och ta det lugnt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards