Alla inlägg den 5 februari 2015

Av anonym anonym - 5 februari 2015 22:15

hej!

sitter och tar det lugnt känns att jag har vart på benen rätt mycket i dag först så efter att jag vakna så och frukosten blev det att ta gå till husläkaren på serafen med mitt öra för att få veta vad jag har fått så det tog ungefär en timme man skulle vänta innan man fick komma in till min husläkare men blev lite prat innan.

berätta att man är ny bliven mamma och berätta att lillen föddes förra veckan så kollade han  i örat på mig eller närmare båda öronen visa sig att man hade fått en vaxpropp och skulle i helgen ta öron droppar känns inget vidare men hellre att nån läkare hjälper mig än att man försöker själv och sen kan ha oturen att man sliter av ena trumhinnan skulle inte vara någon höjdare precis.

så var till kronans apotek och köpte denna öron vaxdroppar sen till västermalms gallerian och hm och köpte amningslinne fick 2 stycken för 100 kronor och sen strumpor till min lilla älskling.

sen tog jag tunnelbanan hem sen och hann precis till amningen skulle vara också så hade rena turen måste jag säga att jag hade.

pappsen kompis kom och hälsade på och träffa lillen också.

så blev det en promenad med mammsen och lillen.

Annars har det inte vart mer än detta i dag som sagt så i morgon ska jag ordna en bok till lilleN och hans utveckling tänkte jag mig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards