Alla inlägg den 7 februari 2015

Av anonym anonym - 7 februari 2015 22:23

hej 

min lilla sötnos ville ha mat kl 01:30-01.00 i natt så han måste ha varit väldigt missnöjd med nånting svårt och säga när dom inte riktigt kan prata ännu Så man däckade på en gång efter han var klar med sitt ätande kände att det var viktigt att han får i sig den mängden han behöver så natten kunde bli lugn för oss alla här under natten.

men sov gott gjorde jag och sov som en stock också för den delen men riktigt skönt.

Kl halv tio väckte mammsen och  Lillskrutten mig så att han fick mat eller frukost och sen lagade jag frukost till mig också som var havregryns gröt med lite strösocker och kanel och liten plupp smör ända som i stort sätt håller mig mätt egentligen, gick sen in till mammsen som hade ringt någon eller var det nu var.

och min operatör hade skickat en konstig faktura som hade med my Wallet och göra

Så blev att jag och mammsen gick till Fridhemsplan och butiken där för att få reda på vad det handla om och att det är nån bluff keika på gång så vi gjorde vad vi kunde och skulle få papper hem skickade också så man kunde anmäla det hela.

och sen om min lilla sötnos så bestämde jag och mammsen oss för att det var pappsens ta hand om sötnosen dag att rapa honom och byta blöja på honom också såna saker nått vi tycker att hans tur att göra det också rapningen blev god känd av mig för det lyckades han bra med men blöj bytet gick inte bra tyckte han behövde glasögon för att se var remsan var där man tejpar fast den med ja .

men gick hyfsat bra ända är att lillen inte har gjort behov nr 2 på hela dagen i dag.

sen kom min farbror hit också och sin tjej, fick en overall till lillen och sen papps fick blommor och så ett danskt bröd.

min vännina fick låna 100 kr av mig och eftersom hon är gudmor till min son så ställde jag upp litar på henne blev lite prat där om min förlossning och såna saker och hu det fungerar här hemma som jag berätta om.

där efter tog jag en promenad med lilleman och när vi var vid buss stallet så började han smått gnälla förstog direkt att det var bara att gå hem med honom så att han fick i sig mat hellre att vara ute och gå med en nöjd sötnos än att vara ute och gå med en missnöjd sötnos så han fick lite mat innan jag åt middag så att man kunde få äta åtminstone och sen där på ge mera som jag sen gjorde blev en väldig kris också men nu i kväll ska han få tidigare så det inte blir att man halv sover som det blev i natt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards