Alla inlägg den 9 februari 2015

Av anonym anonym - 9 februari 2015 22:39

 

från mina fina kusiner. Till mig och min lilla gulliga sötnos.

hej och god kväll!

En fart fylld dag kan man nog säga först för min del, kl 10.00 så kom hon från BVC hit och vägde min lilla sötnos som inte hade gått upp så väldigt mycket så vi ökade med maten från bröstet och angående natten så skulle man ge 90-120 i flaskan till natten  då förstog vi varför han har varit så hungrig av sig nu ett par dagar så nu förstog vi vad det handla om också får han inte mängden blir han grinig av sig precis som jag.

Jag skulle precis mata honom när min farbror och han hans näst äldsta dotter kom på besök för att se min lilla älskling han låg då ännu och sov sen lite senare så kom min farbrors äldsta dotter men denna fina tulpan och en liten nallebjörn till min lilla älskling så blev glad över dom har verkligen underbara fina kusiner och min farbrors äldsta dotter frågade om hennes barn fick komma förbi och kolla också som jag sa att dom får plus att kunna ställa upp som barn vakt om det skulle behövas så det var bra att veta själv klart underbara kusiner tycker jag men det har dom alltid varit i och för sig.

Sen kl 15.15 skulle jag till serafen för att för att ta bort en vaxpropp i örat var ganska nervös över detta och hur det fungerar men fick en förklaring så det lugna jag mig efter det.

pappsen fick under tiden gå omkring med lillen utan för som vi gjort men honom så han inte får förkylningar mm för det vill jag inte att han ska bli.

sen efter spolningen blev det gå hemåt och jag gick snabbt in på Ica supermarket dyrt ställe men behövde ny ersättning till lillen och sen blöjor (hade glömt poäng korten hemma) tyvärr kom på det i kassan som sagt men men.

köpte 2 kyckling sallader till pappsen o mig efter som mammsen var till tandläkaren samtidigt kom hem samtidigt.

fick veta att våltäktsmannens morsa hade hört av sig och tror att hon kan kräva saker som hon gjorde men som jag verkligen inte kommer att gå med på från löjliga familjen som äcklar mig annars lugn kväll förutom retade upp mig på detta patetiska skit som jag berättade om för min lilla älsklings gudmor som också tyckte det var sjukt som några andra vänner också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards