Alla inlägg den 10 februari 2015

Av anonym anonym - 10 februari 2015 22:06

hejsan

vaknade bra efter har sovit så gott i natt som bara den måste jag säga och vakande till först av att jag hade lagt händerna på något sätt som min söta bebis också gör då och då kom på mig själv med det.

och blir alltid väckt av mammsen och sen en liten som är hungrig också min lilla älskling det.

denna dag så ska min mamms göra ett stort ingrepp angående några tänder och pappsen skulle skjutsa henne dit plus hämta henne eftersom hon kunde vara lite groggy skulle ta runt två timmar det hela.

så dom åkte ganska tidigt så tog jag och åt frukost men hann inte mycket fick byta blöja  en gång och mitt kaffe hade kallnat och min gröt också,men den var ännu ljummen så den gick i allafall och äta som tur var och pappsen var hemma runt 11.00 bestämde oss för att ta en promenad hem via stadshuset och norrmälarstrand var så fint väder i dag och runt 5-6 + grader ocSkå var det så man var ganska svettig också efteråt fick tvätta ansiktet och byta tröja men det pinsamma som hände var att såg ett sms på mobilen från mammsens mobil ordet ring som jag gjorde så var nån som sa något men hörde inte riktigt vad tänkte bara att operationen hade gått bra och att dom snart klara men det jag inte förstog var att hon redan var klar med henne så vi gick vidare mot stadshuset visade pappsen båten som hade halvt sjunkit och sen vid rålis parken kom ett sms igen av mammsen där det stog om pappsen hade ännu åkt var ju tur att vi var precis hemma då Han hjälpte in mig i trappen och hade tur för lillen vakna blev tvungen att ta till ersättnings mjölk så hungrig var han och sen somnade igen bytte blöja på honom så kunde man sätta honom i liggdelen igen i vagnen så fick han sova.

men så kom mammsen kom in och stackarn kunde inte alls prata så hon har fått ta det lugnt sen ska hon göra ännu en till sån här operation hon var inte direkt glad på mig och pappsen efter ha fått vänta 2 timmar för bli hämtad Så jag skämdes lite måste jag säga att jag gjorde plus att jag också hade blivit grinig.

annars har denna dag vart lugnt kopplade av i fåtöljen som vi har hörnrummet så att jag höll på att somna nästan till och med.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards