Alla inlägg den 24 februari 2015

Av anonym anonym - 24 februari 2015 23:27

hej och hallå

sovit som en stock visade det och hade visst snarka på morgon natten som vanligt hehe hämnd för pappsen  som tillfälligt sover inne hos mig förtillfället  efter min underliga anfall nät jag var klart i knoppen och kontaktbar också angående detta skumma anfall i ny version.

dagen har varit bra lugn och skön fick äta frukosten i lugn och ro och dricka min 1.a kaffe i lugn och ro innan min lilla älskling kom in till köket med pappsen som jag fick lite roligt åt när han under tiden bytte blöja o näf jag hade tagit fram en body och nya byxor till Lill älskling så hade pappsen satt först byxorna och sen bodyn "aldrig vart med om nått knasigare"

matade sen lillen och kändes som evigheter hungrig hela tiden vet inte hur mycket han dricker på en dag men han hade visst haft en orolig natt berättade mammsen till mig stackars min lilla.

tog en promenad runt fredhäll Marieberg norrmälarstrand uppvia hantverkargatan och var överlycklig att lillen sov hela promenaden.

fick svar på en annons från blocket men då var det ingen vagn som passade mig vill ha med sväng hjul och modellen som är typ på vagnen nu hoppas lite på att denna finns kvar och att man får svar på denna också plus en till som skulle var i min smak  också och vill ha som sagt är ganska kräsen av mig om bur vagnen ska vara också.

 

senare kollade jag på m man hittade en baby sitter till älsklingen som jag gjorde också och valde denna på ett snafs kostade 250 o jämfört som ny som ligger på 1500-2000 så jag var nöjd precis som lillen när han satt igen och smilade han såg verkligen riktigt nöjd ut.

 

Så denna dag känns att den har varit bra och avslappnande för mig och bara ta det lugnt men fick hålla lillen tills han somnade ordentligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards