Direktlänk till inlägg 25 februari 2015

mina systrar på middag svar av en Emmaljunga vagn och köpte andra alternativet som jag nu ångrar

Av anonym anonym - 25 februari 2015 23:38

   

hejsan!

en lugn dag i stort sätt väntade på svar av han i Vasastan angående en Emmaljunga vagn gjorde upp att han skulle höra av sig vare som om den blev såld eller inte huvudsaken var att man fick reda på hur det blev och för resultat av detta som sagt.

så under tiden tog jag en promenad med lilleman det var fint väder och 7+ grader varmt så var ganska svettig och halva promenaden gick som planerat än vad  det blev och tänkt mig när han började gråta och deras ända sätt att göra sig ljud på när dom är små och inte kan prata ännu så när jag hade kommit till hantverkargatan så då började min lilla älskling att börja gråta så man visste varken ut eller in hur man skulle göra men eftersom jag visste att min mamms skulle till Fridhemsplan ringde jag och frågade om vi kunde mötas som vi kunde så då blev älsklingen tyst igen några minuter innan han började skrika igen så mammse tog över medan man själv var orolig känns bättre att han börjar gråta hemma än när man är hemma så är det.

klockan 15.30 kom mina 2 systrar när dom km 

 

om på middag men var en trevlig stund fick man också choklad  av min äldsta syster  efter middagen så skulle av vakta angående vagnarna i Vasa stan och hade paxat andra alternativet har tagit paxat ser ut så här  angående den andra vagnen.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Av anonym anonym - Onsdag 10 april 00:00

Minis sov smått dåligt jag sov också lite upp and xcðg Gubben ringde och kolla läget och sen kunde minis inte bestämma sig hur han skulle göra om han ville gå tidigare eller inte var verkligen up and down ö. Jag bestämde mig att städa och började ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards