Alla inlägg den 5 mars 2015

Av anonym anonym - 5 mars 2015 23:04

halloj!

vi hade i dag denna person som kanske företräder som en ny godman/ förvaltare till mig  och som skulle komma vid 13.00 hit i dag, men var trevlig tycker jag och rolig men huvudsaken för mig är att man kommer överens om saker kan lita på & så var det inte med min förra förvaltare totalt opålitlig/falsk tyvärr.

Efter det här möte så var det att gå ut  men var behagligt väder tyckte jag det var runt 6 grader varmt & underbart sol som när man vakna i morse solen sken när man kom till köket och persiennerna halvt nerdragna så man ej fick solen i ögonen.

aurinko paista som sagt.

Jag & mammsen tog oss in till stan sen med lilleman  var lite orolig att han han skulle börja skrika men dt blev ungefär 2 timmar som vi var ute var & handla en mobil till systerdottern som fyller 18 snart men ser ut som att vara runt 15-16 tycker jag.

köpte en blå men visa sig att det var vit hon ville ha börja fundera nästan på att man skulle köpa en sån också men i vit ville hon ha i stället.

Men vi var hemmatant 16.30 & lilleman sov som en stock under hela trippen till stan & hem från stan var riktigt glad över t.o.m annars en skön av kopplande kväll bara ta lugnt & gosar med sonen också.

pappsen spelade piano så då kom ett underbart leend av honom när man satt med honom 

utan där han spelade ska nu försöka så varje kväll ammade på kvällskvisten men men nu ska jag tänker be honom att göra också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards