Alla inlägg den 7 mars 2015

Av anonym anonym - 7 mars 2015 23:20

   

min morgon trötta son

 

hejsan & god kväll

 

En seg småbarns mamma men i dag är det hals ont som jag har haft i stort sätt hela dageno dag men vaknade av det &var lite hes också.

Fick en nyvaken lilleman som somnade i magen på mig när han skulle matas och sen låg & sov där i runt 2 timmar ungefär men varmt & gosigt måste han ha tyckt att det har varit då antar jag & gissar på också så klart annars skulle man inte bara somna på det sättet i så fall.

vaknade halv nio i dag hade fått nån mardröm som var så otäck så jag måste ha vaknat av denna men bestämde mig för att kliva upp då fick som vanligt min apelsin Jucie & sen blev det 2 koppar kaffe sen 2 smörgåsar (ska laga havre grynsgröt i morgon)

Har umgåtts mycket med min son efter han lilla orolighets dag som han hade i går men i dag mådde han bra tack & lova ju riktigt hemskt igår att se var det.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards