Alla inlägg den 10 mars 2015

Av anonym anonym - 10 mars 2015 23:36

    Detta var de jag köpte igår & i dag 😄

Hejsan!

En dag som har varit lite upp & ner för min del & bland annat är det ordet gymm som jag längtar så efter så att jag bröt ihop var ganska grining också vill verkligen komma igång men träningen nu men önska att min papps förstog detta också så klart men något som han tyvärr inte gör. 😐

Så blir det tjafs i stället som det blev 😂 och gick in till mig för det inte skulle gå ut över andra som mina päron tyvärr inte riktigt begriper tyvärr bättre att gå in i ett annat rum & ta några djupa ande tag & lugna sig så klart samtidigt.

Men till slut så lugnade jag mig tänkte på min Bjarne under tiden på hur han skulle tänkt & sagt så klart.

Men till slut så lugnade sig alla här så bestämde vi att gå till Skatteverket & ordna person beviset till lilleman så man kan åka ut till Finska ambsaden för att ordna ett pass till lillen vi ska ju till Teneriffa i maj hela familjen och 3-4 av pappsens vänner ska komma med på samma resa men vi kände att vi skulle ordna lillemans pass så fort som möjligt så det är gjort.😄

Men har blåst grymt mycket i dag också kändes som man flög i väg när papps & jag gick till Skatteverket på lindhagens gatan & fixa mitt ärendet där tog vi en promenad på

dom mest vindstilla platser som gick att hitta till apoteket & ica maxi det jag behövde var värk tabletter plus ett gummiband som sätter på napp flaskan som är grön och blir den för varm blir den vit.

Har veka en sån länge.

käkade mat gårdagen mat sen senare blev det att ta hand om lilleman  och sen film på kvällen & amning 3 gånger  + 2 gånger pumpande idag också.

 

Här en cappuccino jag  drack i går & det jag köpte på Apoteket också.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards