Alla inlägg den 11 mars 2015

Av anonym anonym - 11 mars 2015 22:55

 

hejsan!

Underbart väder & solen gassade på gick till Ica maxi & handlade 2 libero paket blöjor nu är det 2.an som gäller.

Sen var man på ett möte i dag som gjorde mig ganska upprörd & irriterad som inte var lite eller precis.

Men börjar med starten från morgonen blev sittandes med min lille älskling i famnen i 2 timmar totalt mata sova mat sova som vanligt gjorde de han.

Sen blev man äntligen klar fick dricka mitt morgon kaffe i lugn & ro nu så i dag skulle vi på mötet om faderskaps bla bla som gav mig magknip utom ordenligt & illamående också samtidigt.

Här är punkterna på varför.

 

1. Att jag aldrig mer vill träffa honom

2. Han har rasistisk familj 

3. Ljugit om att han ett jobb fast det bara var daglig sysselsättning

4. Att man skulle få veta allt via hans patetiska morsa information om upp växt mm.

5. Utnyttja andra eller mitt fall så är det mig 

6. Mordhota min familj & min älskling

7,Rejäl svart sjuka, som gör att han skär sig själv i arm leden.

8. Att utnyttja/Våldta som i mitt fall.

 

Såna ska inte vara närheten av barn vare sig om man är pappa eller inte.

Han fick mig att må så dåligt under gradiviteten när jag insåg vad som hade hänt mig & hur jag blivit gravid.

 

Så hela det här mötet äcklade mig också som sagt & blev på grymt dåligt humör av mötet också.

Att man  måste spela teater & låtas att man vill träffa dom har man brytit kontakten med någon så är det som det ska vara som gjorde att jag fick byta nr & blockera både våldtäktsmannen morsa för att slippa höra att man ska tycka synd om honom & ska komma tillbaks.

Sen våldtäktsmannen som trackasera mig på alla sajter som vi var medlem på båda två för att slippa höra talas om kräket.

Sen kom mammsen till & sa att hon ville att dom skulle komma hit & som gjorde mig ännu mera rasande också sen försökte att muta mig med en massa saker  men mitt krav är att träffa råttorna på Fridhemsplan som sist om jag ska känna mig bekväm & säker.

Nå anmälningen på våldtäkt kommer att finnas i närheten när det gäller dessa råttor tyvärr.

Men förutom detta sjuka jobbiga möte så har det varit en bra dag i allafall min syrra kom förbi också.

Min lilla älskling somnade i famnen på mig & då känner han av trygghet plus hitta en skönt sov ställning på min axel.

 

Det är vad har hänt i dag egentligen.

 

Ska lägga ut en bild på vad jag köpte som ska fungera på nappflaskor en grönt hand som blir vit om det blir för varmt.

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards