Alla inlägg den 15 mars 2015

Av anonym anonym - 15 mars 2015 23:48

Hej & God kväll på kvälls kvisten!

i dag som denna kan man nog säga att har haft min egen stund bestämde ju mig för att börja införskaffa lite nytt nu& lika många som tidigare plaggen också så klart. 😄

pappsen tog sin allra första promenad själv med lillen trodde jag aldrig skulle hända helt ärlig men han vågade nu i allafall.👏 det uppskattade jag också att han gjorde för den delen.

Så valde jag först gå till Lindex & hm angående större sorte bodys.

tykte att på hm var billigare på hm såg sen pyjamas plus likadanm

ed Musse pigg 😄  så det   så ska ordna det i morgon mina 2 bodys & 2 byxor bliR 198 totaltbara pyjamasen.

musse pigg nalle puh .

snabb sväng in Till dagliga kolla på den annan ersättning so BVC rekomdera att testa förpackning & ße om det finnas drickfärdiga på Coop som det ej gjorde blir nu kolla på andra såna andra butiker Vill gärna med såna drick färdiga till man åker nu till sommar villan i finland😄 plus får se mitt hus som nu bygg där som jag har i stort sätt tjata om två år ungefär Men nu är vi två jag & lille man.

prata med barnets gudmor som tycke ha börja våldtäktsmannen mera men tyvärr tog en funderare & men kände att jag inte pallar mera ska jag så ska se våldtäktsmannen så ska det var där del, 'på Fridhemsplan bara en speciell klock tid blir det för hinder så ska dom höra av sig i god tid  men att Säga till.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards