Alla inlägg den 17 mars 2015

Av anonym anonym - 17 mars 2015 23:13

hej & godkväll

dagen började som att pappsen skulle ut med lilleman på promenad.

Men han väckte mig med att lägga min son på armen först för han skulle göra sig i ordning nu också så passade han på & lägga honom på min arm.

 Visst mysig var det & tur att man vAken fallafall så man var det & mammsen Fixade resan till tenefria vis Malaga mammens kusin bodde i fugenhirola 2 dagar i fugenhirola.

Men tyvärr dog i cancer tyvärr.

så som satt i hela kroppen & kunde inte räddas.

åkte vi till finska ambassaden för att ordna men där fick jag  att jag har finskt person nr också som förvånade mig grymt mycket har inte äns haft nån aning om att jag har ett eller.

Så det blev att åka till skatteverket och fixa något bevis där som skulle skickas till finland och jakobstad där.

Måste göras innan teneriffa resan pass och såna saker som behövs.det också.

Syrran var hit på kvälls kvisten också träffa sin systerson och hämta 1 påse ris också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards