Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Barnets Gudmor kom förbi i dag!

Av anonym anonym - 18 mars 2015 20:48

Hejsan!

 

Skrev från min datorn nu fattar nada av vad som har hänt här,när gäller att skriva från ipaden.

knappsatsen har blivit så konstig eller tagnet bordet.

Så i dag blev det datorn knappt användt på sen jag fick min lilleman nu men har mycket med och göra också att det inte längre finns program till den om den skulle paja.

Men i dag så blev det datorn.

Ska ändå ladda ner lite musik på min iphone också ,blir ju snart till finland 1 resa och sen teneriffa slutet av april 14 dagar.  

Lillemans första resa blir detta men via malaga först 2 dagar innan teneriffa men ser fram emot det.

Så från och med nu så blir det nog mycket resor men päronen hans momi och moffa som man säger på finlands svenska.

Annars var det trevlig stund med sonens gudmor som kom hir runt 09:00 till 11:40 tycker verkligen om att träffa henne och prata med henne också hon är verkligen en stött pelare för mig och viktig också för mig och min son.  

Och så fick man veta igen också att våldtäksmannen & hans självgoda nördiga morsa skulle komma på måndag som jag verkligen ogillar avskyr dom så mycket så går inte äns och beskriva med ord eller precis.

Men barnets gudmor kommer att vara med precis som mammsen och pappsen och syrran och sen barnets gudmors man också kommer så på det sättet känns det bra i alla fall.

En väldig lättnad i allafall tycker jag ju fler desto bättre för då vågar inte våldtäktsmannen göra något eller precis & förhoppningsvis ammar/ ger flaska så det går att ignorera bra "om det behövs".

nog med detta lite minnen pratade jag & min vännina om ( barnets gudmor)

om plugget och våran sjuka lärare också som visade sig vara pedofil & hade relation med nått barn & sen hade tagit ett pojke på  7-7 år från fillipinerna när det hade vart denna hemska tsunami där stackars barn vad mer kan man säga men hade visst nu blivit av med sin lärar licens & satt på kåken nu som han förtjänar som sagt.

 

Men blev ganska mycket barn snack hade lite frågor  också till henne så klart angående om nappar & rekomedera mig att köpa 2-6 månaders som jag nu ska göra ungefär lika 

  Många som jag har nu ska räkna i morgon bara också hoppas att man hittar en likadan vit med 1 rådjur på men ska spara ändå hans favorit napp den verkar vara viktig för honom också.

Men den själv lysande vill ska jag ha 2 par  & resten vanliga i större modell så får man se om han gråter/ skriker fortfarande lika mycket som han gör nu man känner ju sig maktlös/hjälplös när dom gråter & skriker.

längtar efter min stora sötnos också & får hoppas han hör av sig börjar bli orolig.

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 25 april 23:15

Sovi gott i natt som minis också . Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart. Minis var inte så enkel att få till förskolan Sminkade mig gjorde en videos på detta . Sen till normal handla hem saker . Minis stört j...

Av anonym anonym - Onsdag 24 april 23:23

Hade nån skum dröm i natt så att jag flög till . Minis blev ganska rastlös också och blev tvungen att gå till förskolan med honom också för annars hade huset vart upp och ner i stort sätt. Så vi gick dit och sen hem kolla på priserna på Kryssnin...

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards