Alla inlägg den 21 mars 2015

Av anonym anonym - 21 mars 2015 23:07

  hej & hallå!

snö blandat regn igår kväll  & när man i dag vaknade var det snö så gården var vit på marken igen så april vädret har anlände i mina ögon måste jag säga att jag ogillar snö ända gånger som det verkligen får vara snö är jul afton & ny års afton som det känns eller närmare "ska vara snö"😁

men vackert väder huvudsaken i allafall var det men kallt, pappsen till bastun & bada som han brukar varje torsdag  & lördagar & gjort många år.

men frukosten fick man äta i lugn & ro  tills klockan var 09:30 var det att hämta lilleman ge honom mat men hann inte pumpa innan han vakna men men.

Efter lillens mat & rapande så fick han ont magen gick lite fram & tillbaka bytte blöja på honom som var full med senapssmak vi kallar hans bajs för samma färg på bebis bajs & senap.😨

fick ta honom in till mig & min säng när hans mag knip kom fick lägga mig raklång på rygg & sen lillen på min mage så slutade han skrika & somnade så man knappt våga röra på sig från kl 09:30 till 10:30 fick man ligga stilla testa lägga ner honom  då öppnades hans ögon & tittade runt  & var som ett stort frågetecken sen började skrika & gråta men sen blev det lite ombytta roller angående mammsens frukost lillen var hos min papps & jag fixade mamms frukost.

men hade ingen större lust att gå ut precis när man fick höra att det var kallt plus att det blåste men i ☀️Var det varmt så en promenad till ö&b sen hem via hantverkar gatan & norrmälarstrand men promenaden var helt ok & lilleman sov gott hela promenaden då kändes skönt det.

jagh hade precis hunnit när syrran kom för att få städa lite eller närmare fortsätta med städningen .

har annars inte vart mer tagit hand om min lille handlat blåa termosen & köpte i dgav 2 plagg till lillen eller närmare sista butiks besöket.

tog en funderare innan jag beslöt mig för att köpa dom 😄 & så här ser dom ut kostade 129 på maxi 2 bodys & som nu kommer passa parkett på vår/sommar.

så här ser dom ut & självklart vid texten hej & hallå.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards