Alla inlägg den 23 mars 2015

Av anonym anonym - 23 mars 2015 23:00



hejsan!

vet inte vad man egentligen ska säga om denna dag helt ärligt jag såg fram mot att träffa barnets gudmor och hennes gubbe och deras son också så klart.

min dag började lugnt & pappsen tog sonen på en promenad som vanligt medan man själv tog fram denna hopplösa pump & satte igång att pumpa & en bröstmjölk som nästan är veck men ska allt kämpa för att få tillbaks den också åtminstone för Teneriffa resan också med tanke på 4 timmar till Malaga/fugenhirola sen 2-3 dagar flygresa på 2 timmar till Teneriffa.

Skickade ett sms på morgonen till barnets gudmor som var på väg med sin gubbe som ville träffa min son som jag tyckte var helt okey.

så dom var runt halv två här hörde dom redan i trappen så stog dörren & vänta med min lilleman sovandes i famnen har haft honom sovandes i famnen i nästan 2 timmar var gosigt & mysigt så klart & ammade honom tror också att jag vet varför han har gråtit/skrikit ganska mycket han har saknat min närhet så detta gjorde jag innan dom dom hit.

sen runt 14.00 kom våldtäktsmannen & hans själv goda morsa måste säga att dessa punkter kom på en gång.

 

1.obekväm

2.rädd

3 . Kändes inte ett dugg bra

4. Att han kom genast & satte sig brevid som om på nått sätt hade förhållande som vi aldrig hade.

så honom vill jag inte ha på namngivningsceremoni festen eller själv goda morsan .

 

Tack & lov så var barnets gudmor vid min sida precis hela tiden så hon & turades om att ha lilleman som gjorde att jag kunde hålla mig lugn litar på barnets gudmor till 100% också.

Så vi smög i väg för lilleman hade somnat i vagnen & la ner honom försiktigt så satte vi oss & prata med lågt så dom andra inte skulle höra vad man prata om.

blev så överlycklig när jag fick veta att hon hade samma åsikter jag kändes mycket skönt , men sen blev vi genast tysta när själv goda morsan kom & försökte få mig intresserad av samtals ämnet som vi hade som barnets gudmor insåg också.

men sen umgicks vi i stort hela kvällen el till kl 17.00 jag & sonens gudmor.

så hade vi diskution på chatten där jag frågade vad hennes man tyckte om våldtäktsmannen & hade precis samma åsikt som mig kände mig inte ensam kände närmare mig lättad & plus sonens gudmor hade också samma synpunkter som mig.

men hon insåg precis som jag att han fortfarande här känslor för för det syntes långa vägar & illusionersom han har till fortfarande men jag aldrig honom  jag har gått vidare i mitt liv också .

men han rörde inte sin alls förutom ett hej& klappa på lillen på handen inget mer än det.

men senare på kvällen började lillen skrika igen som sluta vid 21:30.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards