Alla inlägg den 5 april 2015

Av anonym anonym - 5 april 2015 22:05

      hej & hallå!

vaknade vid 08:59 ( finsk tid) gick & åt frukost trodde mammsen & min son åt frukost.

så i dag blev det att boka båtbiljetter egentligen skulle vi åka Viking för donens skull eller närmare för att hon är snål av sig.

men så blev det inte tallinksilja visst en färja som är lite känslig silja symphony det var den sista färja som jag åkte med sambon innan han dog😪

 

& sist jag for den hade jag gråten i halsen var smärtsamt & många minnen också som kom så klart.

men blev lite tjafs eftersom jag sparar min tallinksilja poäng för att kunna få en bra hytt så klart som min mamms inte förstår tyvärr.

tog sen en promenad & innan märkte jag att min röda vecka kom i dag & jag hade ju inte räknat ännu med tanke på förlossningen.

blev ev promenad till hustomen & visa upp min son hela promenaden tog ungefär nästan 2 timmar.

syrrans pappa & min systerson kom på besök för att titta på lillen systersonen kände jag knappt igen blivit ännu längre så man kände sig rätt liten när man stog brevid honom.

men var skoj i allafall att träffa dom båda.

här är 2 bilder från promenaden & vart vi gick haha😄

plus det som vi hade till efterrätten i går också för den delen den finska påsktraditioner mamma dagen innan hade vi pasha har tyvärr ingen bild på den men mämmi har jag.

prata lite med barnets gudmor också för delen för att höra hur vädret var bland annat sen informera när vi kommer hem mm.

men när man var & vattnade katten bakom huset då la jag märke att jag hade fått min röda veckan så man har ju undra lite när man skulle få tillbaka efter gradiviteten men nu har man borde ju egentligen förstått det efter min värk i magen igår trodde ju att det hade med livmodern att göra så klart & att drog ihop sig ännu mera men kändes bra att röda veckan nu är tillbaka.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards