Alla inlägg den 6 april 2015

Av anonym anonym - 6 april 2015 22:40

hej!

sov bra & riktigt gott också för den delen ☀️ Var framme också som man inte har sett sen man var i Stockholm så klart.

nu har min 1 mens kommit sen lilleman blev född .

Men inget jag ännu hade förberett mig på så det blev att försöka hitta en öppen butik här för att köpa bindor & tamponger så det räcker till i över morgon för då åker vi hem   Till Stockholm igen bland annat gör sonens gudmor ville att vi skulle komma på hennes födelsedag & sen nästa vecka så ska jag på efter kontroll på Mvc. & hon jag hade där så att allting är okey med mig nu efter förlossningen & prata lite om den också så klart

så man får se vad hon säger när man berättar om denna förlossning som alla andra man har berätta för.😏

Men det blev först till veikkola & se om k citymarket var öppet eller s citymarket som det in var plus kolla  r kioski i fall om dom hade bindor😬.

så in på abc i nummela & där hade dom natt bindor & tamponger så man fick tag på det tack & lov.

hemma möte vi mammsen som var på promrenad med sonen för att träffa eller hälsa på nån vän/granne så jag följde henne ner😀

sen blev det ta upp sonen i liggdelen  När vi var tillbaka så tog jag & papps en promenad & halv vägs på den promenaden så gick vi förbi ett hus med 2 hundar som var lösa 😠 inte kul om man avskyr hundar precis som jag gör plus så  var det 2 på promenad med sin hund så dom börja bita varandra skälla.😬

sen blev det bastu kväll & nära att pappsen svimmade också tur att han hann lägga sig ner i allafall.

sen spännande serien jordskott.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards