Alla inlägg den 10 april 2015

Av anonym anonym - 10 april 2015 00:15

  


hej & hallå!

 

hade ett väldigt underlight anfall nu på morgon natten som varade ungefär 4-5 sekunder 

det var nog det kortaste jag någonsin varit med om måste jag säga.

 

men nu på morgonen eller redan igår kväll blev jag upprörd fick höra att våldtäktsmannes morsa  & våldtäktsmannen ville komma hit.😡😷

men nu blir det från  & med på stan efter kräkningen med DNA testet där gick verkligen gränsen att tvinga andra utan att fråga om det är ok som exempel att våldtäktsmannens morsa misstror så den satmaran är väl nöjd nu efter ha tvinga mig till något sånt sinnesjukt.😡

Ska dom säga som ljugit för mig våldtäkts mannen sen man lärde känna honom & sen våldtäktsmannens morsa så om det är några som är/har vart oärliga så är det dom.😡👎.

varför jag vill ha massa människor omkring är att det finns bevis i fall om det skulle att han börjar tafsa på mig försöker pussa mig han tvingade ju på sista gången i tax freen på baltic prinsess.😡

idag blev det till Ikea lilleman fick vara hemma med pappsen införskaffade lite saker en mobil till lilleman den som min syster gav mig med planeter pappåsar bra vid sommar villan medan vi var Ikea så tänkte jag på min sötnos som jobbar i närheten tänkte fråga om han ville komma & ta en kopp kaffe men sen slog det mig att han går igenom tung period nu & vill att han ska må bättre snart längtar efter honom gör jag också mitt ❤️

Men skulle vara kul om han kom till sommar villan några dagar Mitt stora ❤️ Blir det.

pratade lite med min lilelemans gudmor & som frågade om det var ok att dom kom & hälsade på i Finland i mitten av juli/augusti så man får se hur det blir av det hela också så klart.

min lilelemans gudmor har ju födelsedag i morgon så det blev 3 olika presenter Mumin mugg, nyckelring & ett öob kort så nu har Jah skrivit & dekorerat present kortet så det är klart åtminstone  till henne.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards