Alla inlägg den 14 april 2015

Av anonym anonym - 14 april 2015 23:49

hej & hallå!

man mådde bra på dagen sen morgonen tog en promenad med lilleman  på runt en timme i långsamt tempo skulle i dag till Mvc också hann med yoghurt  hade blivit smått lite illamående med gick över efter yoghurten så gick jag upp till Mvc eftersom jag skulle dit  i dag & prata om förlossningen.

men hade missa kl tiden men  inget att göra åt precis precis fick ny dag & datum som jag nu har skrivit upp i kalender med stora bokstäver också.

var smått illamående på dagen 1 gång så käkade lite yoghurt så hjälpte lite efter snabb mötet hos Mvc. Tjejen 😀😀

sen blev det till gymmet sen sväng från 15:30-16:30 hem färd vakta sen lilleman för mammen hade visst börja med matlagning & sen bad mig att laga couscous nått som vi nu mera använder i stället för ris men blivit mycket godare med det hon lagar & passar bättre så klart.

så lagade couscousen dukade tog maten då kände jag att blev smått illamående & fick kväljnig då var det bara att resa sig upp & springa till wc.an för att kräkas 😔 hann knappt resa mig innan man hade kräkts på golvet i köket kändes ganska pinsamt först att man kräktes först vid sin son & sen mitt i middags maten  som slutade med att jag inte kunde äta något alls eller dricka , sen runt 21:30försökte jag med kopp te men gick bra  i allafall plus att jag sms.ade pt.n jag hade på gymmet  i 2 år nästan & frågade honom lite om ansträngning & hur det fungerar angående kropp varför jag kräktes så in i bängen efter gymmet som han trodde att det hade med detta att göra också att jag kr

.kräktes & ansträning så klart.

men blev att man kräktes 2 gånger senare så tror inte att de t har med det att göra något annat har det varit man råkat ut för i allafall .

så man har bara varit sängliggandes sen hela kvällen bara för ta det lugnt & vila mycket också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards