Alla inlägg den 16 april 2015

Av anonym anonym - 16 april 2015 21:45

hejsan!

 

har mått bra nu sen morgonen i går men varit mycket sängliggandes för somna i boken  tänkte så det blir att man bara sitter vid ipaden hela tiden  som är lätt hänt när man är dålig & inte mycket till energi eller precis plus EP anfallet natten innan också så klart.

blev en liten promenad i alla fall var ganska slut när man kom hem  men mammsen & lilleman hade kommit precis hem också eftersom jag inte riktigt har vågat ännu vara mycket i närheten av honom än så länge med tanke på att han kräkts sen har man aldrig veta vad det har varit eller samtidigt så tills mammsen hade prata med sin vännina i Eskilstuna,som hade råkat ut för detta men året innan samma symptom också var det för den delen.

men jag orkade i allafall gå till Ica maxi i allafall handla 2 nya diva la diva nya läppglans/balsam några av färgerna börjat ta slut nu ska införskaffa dom andra också som jag ännu har sen en stor 1.5 liters Cola för magens skull " avslagen" så klart ska den vara också.

me sen levt p buljong & en halv mosad potatis  också så klart, annars har man bara varitpå sängen somnade till ett par gånger kollade på mitt instagram så hade man 2 nya följare som överraskade det var 2 av dom som uppträdde på silja en stå upp komiker & en DJ * lägger inte ut  namnet på föras skulle ,en översakad blev jag glad samtidigt också.

sen hörde en från mamma gruppen av sig  senare på kvällen gjorde upp att träffas på fridhemsplan morgon berättar mepromenaden i morgon & hur den var också

känns kulmatt vara uppdaterad där också.🍼

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards