Alla inlägg den 17 april 2015

Av anonym anonym - 17 april 2015 23:53

halloj!

blev en riktigt bra & trevlig dag i dag också.

Skulle träffa en från mamma gruppen vi gjorde upp igår att vi skulle ta en promenad i dag kom plötsligt ett sms på mammagruppens tråd.

men inte nog med det också utan att halva gruppen går på sats precis som jag det var visst något träningspass som heter strong mama där man har sin småtting med sig så många som hängde på precis som jag även om man hamnade som reserv så man får se annars blir det nästa gång " passade på att boka in mig"

men så blev att diskutera lite om detta innan jag skulle upp till Fridhemsplan & möta tjejen i mamma gruppen som jag skulle ta en promenad med också men vi kom ungefär samtidigt eftersom jag gick kvart i så blev jag blir orolig att hon skulle få stå & vänta på mig men där fick jag ren tur tack & lov. 😀

men blev en trevlig promenad med henne & lite likheter hade vi också upptäckte jag inget som tänkte på eller sånt händer när man minst tänker på det också så klart men det var kul & en trevlig promenad också var det ☺️

Men vädret kanske fått  vara bättre än vad det var rengit ☔️ & andra stunden sol ☀️ Men Huvudsaken var ju att man hade trevligt tycker plus lära känna samtidit också mycket också mer ut i det  hitta på saker 👍.

Blev Tanke återställer nästan höll  .

var hemma var lillen hungrig på efter middagen så han fick äta & jag höll på & somna 😴😴när mammsen då kom in till mig hon kom några minuter efter mig nämligen att jag började mata honom så hon tog över matandet , sen blev det första gången som jag åt varm mat som bestig svamp soppa & jag hade gått ner 2-3 kg under tiden med vinterkräksjukan som det var jag hade haft och inte magsjukan som vi trodde här hemma.😀

Var var ganska öm hela kvällen i kroppen i stort sätt det var ju min första 1 promenad efter jag blivit på promenaden  men skönt att jag orkade men glad i allafall att jag orkade blir nog bättre nästa gång men går en sväng henne.😀

sen resten av kvällen gosar med sonen sen på kvällen nyheterna& lets dance som ja tyckte vaf skoj bara att fel par åkte ut . Sen nyheter att det var tandhygenist i morgonen jag fick fick

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards