Alla inlägg den 21 april 2015

Av anonym anonym - 21 april 2015 23:35

   

hejsan hoppsan!

vet inte vad jag ska kolla den här dagen i stort sätt.

Blev en liten fight mellan mig & pappsen ( inte så man skrek på varandra).

hade gjort upp lite saker & som dom ballade ur som gjorde mig besviken men inte så tårarna kom precis.

så då bestämde jag mig för att göra likadant i stort sätt det har med & att jag har sprut skräck & när jag inte har något sällskap att prata med så blir jag nervös & sitter spänner mig så brukar det känns med tryggt med sällskap & tänka på något annat.😀

 Tog i allafall en promenad som jag skrev i tidigare inlägg & njöt av solen till 100 % ☀️ Nu hoppas jag bara att det håller sig även om man ska till malaga & Teneriffa men där borde det ju vara säkert att det är ☀️ Blir arg annars.

fick en utskällning av morsan när jag kom in hann knappt sätta mig innan jag skickades ut ige med lilleman också.

men gick den vanliga rundan då via Kristineberg Marieberg hornsberg.😄

var ganska irriterad så bestämde mig för att dra till gymmet kände att jag behövde göra också mitt sätt att lugna ner mig på,så man inte gör något knäppt/dummt, så på gymmet blev det ungefär en halv timmes kondition & andra halv timme styrketräning  med skakigas

låt radiosa & bastos keep on rock låt Passar grymt bra tycker jag , också för den delen  också.

köpte en kjol också bland annat för min resa till Malaga / Teneriffa resan precis som lillemans också köptes igår av mammsen 2 par shorts 1 munk paita & byxor  till dom.men är väldigt nöjd i allafall över dom. Plus fina också till lilleman klädes plagg.

 

 

Av anonym anonym - 21 april 2015 21:20

           


här är bilderna från min comeback promenad i dag & kanon väder hela dagen så man knappt visste hur man skulle klä sig.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards