Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Solig dag med scones till frukost och han på båten tog kontakt med mig

Av anonym anonym - 26 april 2015 23:52

    hejsan & hallå!

av nån underlig anledning vaknade första gången kl 08:00 pGA wc kris såg gick snabbt upp var på wc.an bestämde för att försöka sova en  timme till som jag lyckades med också så klart.😄

pappsen gick ut med lilleman ungefär 1 timme  & i dag ville jag ha scones till frukost så bakade såna.men var klar med frukosten ungefär 1 halv timme innan dom kom hem igen med att han hade börja pipa till & med.😄

sen såg jag att hade fått svar av den här dj killen på båten att det var jag som hade hitta honom & inte tvärtom men nu följer jag honom men var en liten trevlig pratstund i allafall om man säger så & har börja följa honom nu också.

jag skulle också ha gått på ett zumba pass men kände att kroppen inte orkade med det i dag så avbokade det men sen när man är hemma igen så då kommer jav börja köra rejält igång med träningen & vilka dagar med kondition & grupp pass.

har i dag varit ett kanon väder ☀️ & min papps sa att det skulle börja regna innan han gick ut med lilleman.

 

 Bestämde mig för att hämta upp min kabin / resväska så det är gjort & precis när jag skulle göra det så kom mammsen in till mig & frågade om jag skulle ut med lillen sa senare eftersom han hade 😴 så jag tyckte det var onödigt att väcka honom när han just hade somnat.

men det struntade hon i packade ner honom i Björn overallen sen hörde honom börja gråta det kändes hemskt.

passade på att skriva ett brev till min sötnos för att skicka det nya tallinksilja kortet till honom bättre att skriva ett brev än att tvinga att komma in till stan när man inte är i balans vet ju hur det är så var det för mig när min Bjarne var med om byggolyckan 2012 så då hade jag sötnosen vid min sida till 100 % så nu är det min tur att göra likadant som sagt till 100%.

mitt stackars stora älskling ❤️❤️

 Men men blev ut en sväng mötte mammsen vid porten hon var på väg in medan jag var på väg ut men tog med lillen på min promenad ska nu börja gå varannan min riktiga lång tur men tills vidare utan lillen tror inte han skulle klara av det plus att jag måste ha extra flaskor om han skulle börja skrika min lilla älskling ❤️❤️

 Annars skrivit reslista till mig & lilleman prata med barnets gudmor som kommer hit 1 timme för att hälsa på sin gudson innan vi åker behöver ändå lite råd om kläder så vad mer kan säga än perfekt timning plus att jag kan hämta ut mitt förläningshår isom är i svart färg tänkte ha det på namn givnings festen här Hämtar jag inte ut det i morgon så kommer det att åka tillbaks & blir att betala avgift hämtas senast 13 maj.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards