Alla inlägg den 28 april 2015

Av anonym anonym - 28 april 2015 23:44

     

hej

 

skiver nu från Malaga resan gick bra & det gick bra  för den lilla också var julen lång dag för honom med flyg på 4 timmar & 20 minuter jag slapp lock för öronen i allafall  det var 23 grader varmt när vi anlände hit.

tog taxi från flyg platsen till fugenhirola & hotellet här

 

Var int till mercadonna & handla till i morgon  är ju bara 3 dagar här sen åker vi till Teneriffa.

återkommer i morgon 

 

Av anonym anonym - 28 april 2015 10:03

hej!

sista inlägget nu här i Sthlm i kväll från fugenhirola veckorna har gått rysligt fort & i dag ska man resa utomlands.

men ☀️Skiner här i dag i allafall & snart klar med allt också packar ner laddarna ipaden tills vidare skötväskan mm så då behöver jag inte ta med mig min rosa väska som tar stor plats i kabinväskan.

min farbror kommer & hämtar oss så småningom här mycket packning när nu lilLeman finns 😃.

hinner inte skriva nu men försöker komma in i kväll annars är det i morgon som jag återkommer det visar sig som sagt bara nervös över hur lilleman tacklar detta med ✈️

resan och hur det kommer att gå med tanke på hur liten han är & kan inte utrycka sig på samma sätt vi ännu med att prata.

 

 

👨‍👨‍👦‍👦 min familj kan vi säga att det är.

😘 hej så länge!!

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards