Alla inlägg den 30 april 2015

Av anonym anonym - 30 april 2015 22:55

         

hejsan & hallå!

önskar först & främst först glada vappen som man säger på Finland svenska 😄.

i dag blir det nu sista dagen här i fygenhirola & det har vart trevligt att vara här sist jag var hit måste varit 1999 & då med päron & 1 gamal klass kompis ( bästa vän på den tiden) sen 2000 & sen 2006 om jag minns rätt innan min mamms kusin dog i cancer som hade spridit sig & som hon inte berätta något om eller.

Har i dag varit runt 29 ☀️ grader & solbrännan känns lite smått så hade min strand topp på under ett vitt linne. 😄

människor har varit på stranden i dag syntes ganska mycket ( ej säsong ännu)

men dagen har varit bra mammsen & jag tog en varsin glass sen satte oss vid stranden & åt dom promenerade sen längre bort kollade i butiker efter nån sjal eller liknande som jag kunde ha på axlarna hittade en underbar ljus grön/ vit var den kostade 1,50 & lilleman höll sig lugn under dom timmarna också.

mammsen vännina ringde " dom skulle träffas i dag alla 3" eftersom alla dom kände mammsens kusin plus blev vänner med dom också.

 

Men sonen gillade inte detta när vi gick ut jag & pappsen så började smått 😥 mammsen ville visa sitt barn barn blev snabb vända också för den delen " ville ej störa deras tjej middag"

men fy vad han skrek 😥 fixade mjölk till honom det hjälpte inte så tog min papps upp honom i famnen så då blev han både lugn & tyst av sig när han fick kolla på 🚗🚲🚐 som kom förbi & så fort han satte sonen i sitt knä så började han att 😥 igen.

Det vi valde var pizza & äta på hotell rummet så man inte störde andra matgäster på restaurangen hade varit 😁😳.

men gick bra en stund så blev han hungrig samtidigt med oss så vi pendla med nappflaskan & mata honom då var han nöjd ungefär 10 minuter till slut fick vi ringa efter mammsen som hon var på väg nu efter betalat så när hon kom blev han tyst & glad av sig.

så blev det äntligen våran promenad till butiken mercadonna & handla lite " vi försökte gå när sonen precis ätit".

 

vi gick när mamms var hemma igen 2 saker jag fick obehag av är detta.

1 8  armad bläck fisk sen gris lår som hängde med för väggen & nu för en stund sen så har planerat kläderna att resa till Teneriffa med & packa ihop små sakerna innan man åker eller ✈️Till Teneriffa . 

har haft några vita duvor på balkongen här också när man ätit frukost/ lunch suttit ute på kvällen helt tama dessutom precis som liten små fågel också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards