Alla inlägg den 1 maj 2015

Av anonym anonym - 1 maj 2015 23:30

 

hej 

nu har vi då kommit till tenneriffa & hotellet samma som förra gången teneguia ett helt ok hotell.

det flygbolag vi flög med hette air Europa ett helt ok flygbolag det också så klart.

flygresan tog ungefär 2 timmar i från Malaga men visst pulsen for upp till 140 & som vanligt kände av paniken också gjorde jag så klart men gäller ju bara försöka hantera denna också när man har små barn i närheten också som min lilleman som exempel.

resan gick bra också så klart , väl framme på flygplatsen så först skulle vi ta bussen till puerto de la crutz men den men där fick man vänta 18 minuter så bestämde oss för taxi i alla fall  även om den var liten & blev ompackning med alla dessa resväskor & barnvagnar plus jag lilleman mamms papps i en liten taxi som det blev att  man fick trängas ( borde valt en större taxi)

hotellet sen tog vi & packade upp pappsen gick repa eftersom kan ska spela på hans 1 frus födelsedag i morgon som fyller 80 år.

så han for dit jag lilleman & mammsen gick ner till strand promenaden för att käka.

(mat som jag inte borde ha ätit)

 

var på någon beach club där jag valde kyckling vingar i kryddig sås  men det var att hänga i jul granen smakade bara ketchup med rostad lök & lite hackad persilja mer än det var det inte så jag var ganska besviken på  det jag valde tyvärr men det ska jag komma ihåg till nästa gång att välja något annat & inte detta.

men har varit 24 grader här när vi kom plus min stackars vänstra arm som är solbränd sen dag 2 i fugenhirola.

annars bara slapp kväll i stort sätt sen i morgon 80 års kalas.

men blir trevligt i allafall hon skickade ju 10 000 kr till mig  & lilleman i present.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards