Alla inlägg den 6 maj 2015

Av anonym anonym - 6 maj 2015 22:00

       

hejsan!

var på lunch i dag tillsammans med pappsen vänner hos papps 1 fru i dag  var smått mulet i dag  men behagligt väder ändå.

blev bjudna på någon fisk soppa som var grymt god också för den delen sen läske drycker som jag egentligen aldrig dricker förutom när man är utomlands för det mesta för magens skull & slippa " magsjuka" räcker med vinter kräksjukan tycker jag som jag hade för nån vecka sen & vill aldrig ha mera pågick 2-3 dagar ju.

sen kaffe & gräddtårta med jordgubbar var det också.

men lilleman blev smått orolig så vi hade honom i henjes sov rum tror det har mycket med att göra att lördagens fest som skrämde upp honom grymt mycket.

sen på hem vägen gick vi förbi något ställe där människor låtsades vara statyer 😡 som sen skrämde en så jag blev skräm " på bilden  där man ser en gubbe sitta utan ansikte" det var riktigt otäckt aldrig gillat såna saker får nästan panik av det.

Pappsens vänner kom förbi också  på kvällen men någon sorts färskost som dom inte kunde ha med hem till Sthlm.

så blev att sitta & titta på solnedgången tillsammans med jag missade ju den sist & hann bara ta en bild på den förra gången.

efter allåt ätande då blev det en promenad när man gick förbi någon resturang så började dom spela en av mina riktiga älsklings låtar måste bara hitta den.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards