Alla inlägg den 8 maj 2015

Av anonym anonym - 8 maj 2015 23:15

     


Hej & god kväll

har i dag varit ute hela dag jag & mammsen tog en promenad i ☀️ Sen längre bort så höll dom på att bygga upp en staty som jag undra vad det var men då var den inte klar så klart som på bilden.

mammsen hade tänkt att bada i hamnen men gick inte det var för stora vågor plus att det var bad förbud " röd flaga men vad ska man göra höga vågor vi promenerade till surf stället sen förbi bad bassängerna såg en levande gubbe som hade sminka sig från topp till tå i mörk grön färg med guld & 1 tre udd begrep nada över vad det handla om & vad det var han skulle föreställa också så klart.

hittade en nyckel ring till sonens gudmor & det är en liten ödla där det står Teneriffa på ( på engelska så klart".

men jag hoppas att hon kommer att tycka om den så klart blir ju lite svårt att byta eftersom det är 6 timmars flygväg också.

kom hem & käkade lunch så gick vi alla ut tittade på vågorna lunchen var tomat sallad med ägg & lök & något mörkt bröd.

så gick vi halv vägs promenaden till hamnen där det var något uppträdande sen trodde man först att det var något som hade med något val & göra sen förstog vi att det var fiesta på gång 😄

vi satte oss vid en resturang där mammsen & pappsen beställde var sin mojito.

Sen gick hem för att inte få lillen orolig inte bra det precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards