Alla inlägg den 10 maj 2015

Av anonym anonym - 10 maj 2015 23:05

    halloj

vakande tidigt pappsen var vaken & hade gjort i ordning kaffe vatten.

Var ganska mulet ute just då men behagligt ändå men åt frukosten inne i dag så att man inte börja frysa eller något sånt för det är ju dumt som sagt vill inte bli sjuk igen som förra gången låg sjuk i en vecka ungefär.

Det har varit 30 grader varmt i dag ☀️😓 men inte på något obehagligt vis eller.

Så tog med pappsen på morgon promenad upp till Lidl & varför jag gjorde det var för han skulle få jämföra backarna på våra promenader vi gick i går , men han tyckte nog att min var värre jag promenerade upp som om det var inte var något medan pappsen flåsade som bara den när vi hade kommit fram men var in på lidl & kollade där jag köpte en klänning " erbjudande" denna vecka ska lägga ut en bild på den vid senare tillfälle i morgon.

promenaden blev ungefär nästan 1 timme totalt , hade gjort upp med mammsen om att vi skulle höra av oss eftersom hon pratade lite om att gå ut en sväng men hon var ännu kvar på rummet med lilleman under tiden så hon gick ut i ☀️ senare jag & pappsen gick ner till poolen& badade sen in i duschen för min del duscha bort kloret så det inte torka in i huden.

Då händer det att grannensom vi har kom hem som ville att vi skulle komma över " antagligen för att ta hand om hennes morsa" i går men eftersom vi var tveksamma då strunta vi i det gissar på att hon skulle gå ut & vi skulle ta hand om hennes mamma under tiden så kom vi fram till.

Så det vi gjorde var att tassa ut & gå snabbt till hissen i fall om hon skulle komma när vi gick genom dörren.

På vägen ner till hamnen så var det lite troll konster & såna saker plus på scenen var det samma som igår den här ruskiga typen som låtsades sticka in ett svärd i sig.

Sen tapas hos pappsens 1 fru som fick gosa med sonen lite var riktigt goda lite snacks med någon dip på färska rödbetor med lite ingefära sen nahos av 2 olika varianter sen nån sorts tunnbröds rullar med lax Philadelphia ost & lök " hoppas på inga gaser i magen är smått känsligt för lök"

men annars har dagen varit bra & trivs bra här också somlillen verkar också göra måste jag ta & säga.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards