Alla inlägg den 14 maj 2015

Av anonym anonym - 14 maj 2015 23:44

Halloj!
Sov till kvart i tolv i dag & trodde att vi skulle till BVC, men var nästa vecka som vi skulle dit.
Upp till Fridhemsplan för att leta efter hållare till lillemans mobil ovan för sängen hade redan behövts på Teneriffa vid barn sängen som vi hade.
Jag stog & vänta utan för medan lillen sov i vagnen när en bil tutade & ett barn som höll på att leka det skrämde lilleman bra.
Sen 2 ambulanser på köpet så det höll lilleman vaken med stora ögon tills Mammsen kom ut.
Då var jag till bok handeln köpte ett kollegie block tänker skriva om min tid med idioten till pappan som lillen har sen skicka den till äcklet till idiotens morsa så hon får sig en rejäl käft smäll så det dånar här är dom punkter som kommer att stå.
1. Utnyttjade
2.sexuella trackaserier
3. Utpressning
4. Vad andra tycker om dom
" för dom som jag har berätta om dom för nu.

på kvällen började lillen riva sig vid höger öra så vi ringde 1177 & fråga vad vi skulle göra medan frågade min syster som sa gå till läkaren & be om öron droppar😞.

men vi beslöt oss gör att åka in till barn akuten där vi berättade vad som hade hänt & sen fick vi ett rum för undersökning på honom kändes som 100 år till slut så kom en läkare undersökte öron/mage/testiklarna men fick veta att han hade vatten bakom trumhinnan i vänster öra & inget i höger sen blev det röntgen på hela kroppen sen ultraljud när det var klart så somna han i famnen på mig , så då kom en ny läkare in & sa att vi skulle vara kvar under natten för dom ville ha honom på observation.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards