Alla inlägg den 15 maj 2015

Av anonym anonym - 15 maj 2015 00:30

hejsan!

hemma nu med mammsen & lilleman efter lillemans visit på barnakuten på karolinskasjukhuset.

mammsen & lilleman var vakna & båda på bra humör kändes bra efter går dagen som gjorde mig väldigt orolig också att det hade hänt något allvarligt men det som min lilla älskling hade fått var vatten bakom trumhinnan & i vänster öra även om det var i höger som han hade rivit sig & sen gas i magen men dom hittade ingenting på röntgen " tack & lov" bara på ultraljudet som man såg detta  angående hans gaser så det var bara en sista kontroll på hans öron & magen också så klart sen kunde man äta frukosten i lugn & ro utan stress.

klockan 10:30 var vi hemma var meningen vi skulle ta taxi men ingen chafför gick med på detta 😡eftersom man måste ha babysafe nu mera när man ska åka med taxi & bebisar, så det blev bussen & bra också.

men skönt att få komma hem igen & man såg att lillen var lite smått förvirrad också först en lång resa från Teneriffa på 4 & 11 minuter till London & sen byte där från London till Stockholm sen 1 natt hemma dagen där på så blev det att åka in till KS & bli kvar på observationen över natten led verkligen med honom men hemma & han var pigg & glad hade god aptit ockå så kunde medela min syster att han mådde bra eftersom hon blev orolig  precis som barnets gudmor att allting var bra.😄

hemma sen planering in för söndagen angående namngivnings festen tog & rensade sen ta bort lite grejer från som ligger på stolar inne hos mig sen fixa mitt nya lös hår som jag ska ha  sen ta bort res & kabinväskorna hämta upp klänningen som jag ska ha på festen.

hade ett möte med min nya förvaltare som ville ha information & sen också det här med barnets idiot till papps & morsan om deras utpressning som dom inte har rätt att göra eftersom det är jag som bestämmer & inte dom plus hitta på dåliga bort förklaringar 😡

men mötet gick annars bra & eftersom jag skrev jag skrev dagbok under den perioden så kan han få mera information om detta är ganska krångligt & berätta när man har skrivit ner det hela en dagbok ljuger aldrig & den här finns det mycket info om honom & hur han såg på mig & hur jag såg på honom också.

skulle sen ha träffa en vännina som jag skulle ta en promenad med men gjorde upp att det får bli vid senare tillfälle med tanke på lillen som varit på sjukan sen var hon seg precis som jag , men ska träffa en annan vänninapå tisdag gör middag från mamma gruppen som jag ska promenera med.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards