Alla inlägg den 18 maj 2015

Av anonym anonym - 18 maj 2015 23:15

 

hejsan!

vaknade på ett ganska grinigt humör i dag 😑 det är det att min papps tror att man kan väcka människor med att prata med dom så man tappar humöret hatar bli väckt på det sättet också så klart.

så var smått gnällig halva morgonen också så klart man allt säga.

Men men matade sonen bytte på honom innan han fick det sista sen tog jag åt upp min frukost 1 ägg & 2 mackor 2 koppar kaffe också så klart utan kaffe går ju inte alls som sagt.

Klockan 13:00 så var mot BVC  där min lilla älskling skulle få rota vaccin sen skulle man väga honom & mäta honom också så på vägen till BVC så kom en tjej med massor av hundar ( har hund dagis i närheten) så plötsligt sa hon jag ska gå över gatan eftersom du är bekymrad mamms & det fick mig allt att koka nästan men men var ganska seg samtidigt så det är inte underligt så klart & var nervös över att det var sprutorna han skulle få.

när vi kom fram & klivit in i BVC tantens rum satt sig så började lillen att darra/skaka kände väl på sig att det var något sånt på gång & gissar på sprutorna & förra gången 😐 men fick bråttom hem för mammsen skulle i väg & köpa sin nya bil en citroen den också men halv kombi ( lägger ut bilden på men icke registrerings skylten)

blev 1 timmes promenad med pappsen som tog en timme drygt 😀 men var riktigt skönt få röra på sig eftersom man i stort sätt var inne hela dagen igår städning/ordnade bestäms sig för kläder man skulle ha mm.

men hade verkligen tur med vädret för precis när vi kom in till porten började det ös☔️

Som bara dende snacka om tur med vädret att man kom ini sista sekund & hoppas det inte blir regn i morgon när man ska på promenadmed 1 från mamma gruppen i morgon  var ganska kladdigt vid Karlbergs kanalen.

men sonen sov gott hela vägen ända hem vaknade till 1 gång men somnade om efter ha lagt sin snutte filt över ansiktet som han gör när han sover.

angående mitt griniga humör i morse sluta det med att jag flyttade ut skötbordet till ett annat rum blev less nu på detta efter trackaserietr i morse angående " prata högt"  så går hoppas det ej händer igen hellre vakna på bra humör än dåligt humör.

sen har man fått se våran nya bil i dag grymt snygg måste jag säga att den var mörk röd fin & fräsch också.😀

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards