Alla inlägg den 20 maj 2015

Av anonym anonym - 20 maj 2015 23:50

hejsan!

 

borde skrivit lite tidigare men blev ej så för dagen tyvärr.

jag vaknade i kl 08:30  men sovit som en stock i natt  dagen började med att pappsen hade varit på en promenad med sonen man hörde närligen smått gnöl som han då alliåd har så fort man kommer in med honom.

fick veta i dag att vi skulle upp till stadsförvaltningen där jag skulle skriva under ett pappet om detta onödiga faderskaps test " satmaran tvingade mig till som jag borde anmält egentligen borde anmält för personlig kränkning"

Men känns skönt nu att just detta är över & fått det på papper att den processen är över också & att nu är det bara efter mina vilkor det gäller också.👍

 

Satmaran har absolut ingen rätt att bestämma eller närmare som hon har gjort bjudit in sig själva utan att det är fråga om det är okey utan att fråga vad jag tycker om det hela så klart.

sen fick jag veta av mammsen när vi kom hem att hon hade beställt biljetter  till vikingline som jag inte äns känner mig hemma på eller trivs över huvudtaget jag har finskt blod i kroppen & inte helt svenskt som gjort att jag trivs 100 % på silja som nästan blivit mitt andra hem också aldrig vikingline lite för svenskt & man hör knappt några finnar över huvudtaget. 😡

Tänker nu envisas med att åka silja annars hotar jag att åka själv så får mammsen & sonen mig i Olympia terminalen åka samma datum men olika rederier.

kan alltid säga att min sötnos åker med  skulle ju ändå skoj om han kom till villan / mitt hus ett par dagar.😄

 

Lära känna sonen som kommer bli en viktig för honom ( förebild)

komma bort från stan & tänka på något annat

gosa med mig.

 

ska bland annat i morgon skicka brevet till honom med silja kortet har ju lagt till honom på mitt tallinksilja konto)

 

sen lite orolig hur det kommer att gå för lilleman angående Finlands resan till Borat hus vill inte det kommer att bli för mycket för honom som nu senast angående Teneriffa sen 1 natt hemma till barn akuten på KS sen namngivningsfesten  & sen mamma gruppen med helt nya människor/ bebisar knappt hunnit landa så ör det time för resa igen för honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards