Alla inlägg den 24 maj 2015

Av anonym anonym - 24 maj 2015 20:28

hej & hallå

 

 


nu befinner jag mig i Finland & sommar villan, planering för detta

1. Möbler

2. Koppla av några dagar

detv☔️när vi kom bildäcket på mariella, resan gick bra även om det är fel båt via mig

Det som hände var att vi tog & bytte hytt några killar i hytten brevid som började supa när mariella avgick från stadsgården så vi valde att byta hytt fick en nybyggd hytt påminde lite om a premium hytterna på galaxy & baltic prinsess dubbelsäng med tv.

skulle kolla på Eurovision.

man var & käka på buffén ( ända sättet som min mamms får mig att kliva ombord på en vikinglines färja.

i allafall lillen somnade i babysafen & sov i stort sätt ända espoo på ungefär hämtade vatten i lappböle där mammsens hustome  kom för att sätta i gång vattnet vid stugan.

Jag tog hand om lilleman så mammsen hämtade upp sakerna från bilen hon tyckte det var bättre att han var i famnen på mig o trygghet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards