Alla inlägg den 15 juni 2015

Av anonym anonym - 15 juni 2015 20:13

  hejsan!

skit väder hela dagen, i stort sätt men bara bra för naturen så klart.

så vi bestämde oss för att åka till in till nummela &  den ända möbel butiken som finns också.

vi gjorde oss i ordning  att åka dit tio möbel butiken.

där butiken låg var i ett litet industri område  sen när man närma sig så började jag känna igen mig var så längesen jag har varit där gissar på att jag var 6-7 år då så längesen var det man befann sig där.

så kom världens regnskur så att jag beslöt mig för att stanna i bilen med lillen om det inte var något speciellt som var intressant så klart.

mammsen hittade något som ville jag skulle komma & titta på den var fin men sen visade det sig att den var galet dyrt på runt 4 000 kr.

så vi bestämde oss för att åka hem ta & fundera lite men sen fanns det en på Ikea också som jag intresserade mig för också.

så nu resten av kvällen har man då funderat , verkligen hen hel värld måste jag säga att det är när det gäller möbler & vad man nu vill ha .

passade på att skämma bort mig själv med 1 kopp cappucino & satte min lilleman i baby sittern tog fram plattan & kollade på olika soffor som man ska välja på.

så satt man & pratade med lilleman samtidigt när han hade sin pratstund som han blir så rolig & gullig när han har det.

sen domderade han en gång också det fick mig att fatta noll riktigt argt ljud  dom han utförde när mammsen tog honom så han skakade i hela kroppen.

det var gör han hade bajsat & sen försökt tala om det.

 

 men i morgon blir det en promenad men sonen inte vart ute & gått på 2 dagar vart ju regn & sen också till Ikea .

en förhoppningsvis bastu i morgon & tvätta håret.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards