Alla inlägg den 19 juni 2015

Av anonym anonym - 19 juni 2015 21:51

   

hejsan & trevlig midsommar!

vaknade runt kvart i tio i finsk tid så klart , men har sovit gott & lillen sov i stort sätt hela natten fick jag höra.

pappsen kom in & väckte oss frågade om jag ville ha ägg som jag ville också.

skit väder var det också när jag var & kissade  sen retade mammsen med att det regna plus att bygg gubben kom hit också som nu skulle ha en veckas semester även om han hade hoppats på att få dom här små sakerna klart angående mitt hus.

 Sen i dag är midsommar afton & ny tradition på stranden också .

 

sen lastbils killen verkar var intresserad av mig en det ända jag inte rikriget tyckte om var ordet " naken bilder" helt ärlig man känner inte varandra man vet inte vem det är .

visst verkar vara trevlig men när det gällde naken bilder så är jag lite tveksam helt ärligt & prata om sex som också gjorde mig gans tveksam också för den delen också så klart.

med tanke på min lilleman som jag har & är med i bilden vill ha en kille som är omtänksam som bryr sig om min son också eftersom han måste ha en vuxen manlig före bild för den delen.

till middagen blev sill tårta  sen kokkobrasan lägger ut bild på det i morgon orkar inte nu  

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards