Alla inlägg den 30 juni 2015

Av anonym anonym - 30 juni 2015 23:15

hej & hallå!

vakna halv nio i dag, åt frukost var klar vid 11:00 gjorde mig i ordning sen tog jag ut lilleman också.

så blev en promenad med lillen stötte sen på syrran & hennes pappa när jag kom tillbaka fick lite tragiska besked går ej in på detaljer eftersom det om varför.

 

I dag blev promenad med lilleman & hade rena turen med vädret också för den delen eftersom  det börja regna när vi hade kommit in sen beslöt jag mig för att baka mitt GI bröd som jag har gjort  provat på fast ett annat recept var det då.

tänkte passa på då när min mamms badade honom men då visade det sig att dinkelmjöl fanns inte hemma & som gjorde mig så grymt sur 😁.

men annars har bara regna hela dagen det jag åt vad då min fullkorns pasta med spenat stuvning & sallad Sen glass till efterrätt då också.

men vart lite dålig stämning mellan mig & pappsen för jag bad honom att föra mig till butiken som han inte ville.

jag blir så lätt grinig när jag inte får som jag vill i bland men förstår ändå samtidigt när det här ligger så långt in i skogen så  på det sättet respektar jag detta med aTT det får vänta nån dag ändå bara dom torra ingredienserna som är ihop blandade nu.

tog sen 1 kopp kaffe med syrran & sen började  fundera på det här med gymmet i veikkola också så klart efter ju lova min systerson att börja gå & undersöka priser.

så syrran ringde dit som tyckte vi skulle komma dit som vi gjorde upp att åka dit i morgon & prata eller ta syrran till hjälp för översättning.

sen började ös regna & nästan kolsvarta moln kom & åska på långt håll är så orolig den dagen när vi har åsk vädret här & tanke på lilelemans 1 åskväder också 😁.

sen har röda veckan kommit också eller är på väg kändes lite smått i magen också för den delen också.

men sen 21:30 lugna det sig alla fall men regnat resten av kvällen har det men mullret försvann i allafall.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards