Alla inlägg under juni 2015

Av anonym anonym - 7 juni 2015 00:58

Hejsan
Blir nu om går dagen för eftersom jag inte hann skriva.
Blev till Apoteket & in till stan också för att hämta ut det sista innan jag åker till Finland ,så dagens projekt var detta & på kvällen ut till Rålis & nån reagge festival där som var rolig att se på & musiken också så klart
Sen i morgon träffa svinen till själv goda morsan lögn hals & lögnhals rasist sonen som inte ska ha barn i närheten av sig alls den kategorin fick man bekräftad på Finlands färjan hem angående autism & hur vanligt ordet dödande eller hot har med detta att göra som själv goda satmaran inte eller tar på allvar.
Känns också som att sötnosen kommer snart behövas vara med på kommande möten i höst om jag inte hittar någon annan kille så får dom allt respekt hoppas jag.

Av anonym anonym - 5 juni 2015 23:45

hej & hallå!

 

var en riktig sov tuta i morse så måste var grymt trött då med andra ord som pappsen också visst hade varit vaknade nästan samtidigt för den delen också.

Så det blev i ärenden att göra hämta ut medeciner så att man klarar sig några veckor i Finland ( angående min ep)

sen att ordna lillemans nutramigem lgg som den heter kan vara bra för er att veta om ni har varit med om samma sak som min son som visade sig laktos/ komjölk intolerant/ känslig så fråga om denna på BVC den är bra & rekommenderar den varmt till er som är oroliga om er bebis har detta också.

tycker den har hjälpt otroligt mycket ett tips från som små barns förälder.

eftersom jag & mammsen var ute så passade vi på att  promenera in till stan till kungsan bestämde vi oss för att göra innan vi gjorde våra saker som skulles så att det var gjort.😄

Inte mycket tid precis nu innan Finlands vistelsen på 2-3 månader också.

men blev en riktig skön promenad + våra ärenden också.

 

Inne i kungsan var det ett väldigt hallå nått med restaurangens dag gissar jag att det är eller tippar på det åtminstone.

lillen har fått en ny smak portion i dag med morot men i dag så försökte han äta det syntes också bra  stolt mamms.

sen på efter middagen så kom min syster en sväng över för att låna pengar 1000 kr hon har  visst lånat mycket sägs det också går ej in på detaljereftersom det är inom familjen också känns fel att avslöja för mycket.

såg i allafall & fräsch ut  även om hon inte är i sitt bästa skick  just nu.

 

Fick ett sms av min sötnos i allafall  skönt att höra från honom är ju orolig över honom  med tanke på hur han mår sen  hans mamma dog för nån månad sen.

Middagen i dag var en sallad med mycket jordgubbar , blåbär, äpple ångrade vindruvorna för dom var väldigt sura av sig tyvärr.

ska verkligen satsa nu på vikt nedgången & dom resterande kg som är kvar plus äta mycket frukt & grönt.😄

Av anonym anonym - 4 juni 2015 18:47


 
 
 

hej & hallå!

i dag så tar dom studenten så jag när jag hämtade lilleman för att umgås med honom tills man skulle hitta på något.

som man ser  videon här så klart också 😄.

sen hade mail från satmaran kommit baraför att vi inte har varit hemma eller har haft möjlighet att ses så gav hon  själv goda morsan oss skit för det som fick mig att hetta till tyvärr som vanligt angående dessa idioter.😡

 Varför vara med i bilden när han ändå inte brytt sig sen den nyheten kom som han genast skulle säga innan jag själv hann besluta mig hur jag ville han förtjänar inte dugg att se lilleman.

Annars bara kollat på studenterna som fort på flaken på kran bil & tipp bilar både när dom for & kom tillbaka min mamms ogillar detta men det är ju deras sätt att visa nu har jag gått ut plugget.

visst lite avis blev man när jag ser lastbilar & speciellt kranbilar också det man har mest åkt med i stort sätt & dom är mig varmt i ❤️.

som sötnosen.

annars bara myst med lilleman i stort hela dagen & sen ser fram emot onsdagen få träffa indigga band igen & lyssna på också så klart.

 Sen köpa 2 silja muggar & 1 nyckel ring som jag ångra att jag inte köpte då under påsken också men nu har jag chansen i allafall att göra det.😄

Av anonym anonym - 3 juni 2015 16:49

   

hejsan 

 

är hemma i Sthlm ville åka & vara med på detta möte näst sista innan sommarn 

sen i dag var det mötet på biblioteket, lilleman fick vara hemma så det inte blev för mycket för honom.

själv så orkade man knappt komma upp ur sängen t o m somnade med ipaden i famnen t o m vaknade av ett kom duns i golvet.

Men lyckades somna om till slut gick rätt snabbt i allafall.

men kom upp ur sängen halv tio klädde på mig ganska fort men var på wc.n  tog fram vågen som visade 88,6 kg i stället 91.2 sen Teneriffa resan.

ville knappt tro att det var sant men det stämde så var stolt av mig det var jag.

klockan 10:30 kom jag i väg till bibloteket där jag träffade Eva Johanna Emma Marta Ida mm & sina barn blev presentation av alla barnen om man var 2 språkig det var 2 stycken till som var 2 språkig men andra språk bara jag som hade det finska i denna mammagrupp.

kändes lite pinsamt när hon frågade om jag kunde sjunga på finska och när jag tänker efter så kunde jag ha valt Pippi Långstrump pepi pitkätosu som det heter på finska.

så det var lite dåligt tänkt av mig att inte göra det men men vad kan man göra åt det som sagt.

 

sen i morgon så börjar vi med smak portioner åt lillen i morgon & det ska bli morots puré bli kul & se vad han tycker & när man sen utvecklar den mer & mer.

bara att vänta på att han ska vända sig på magen.

men skedar köpte jag precis som en till bitring sen napphållarevsom man kan ändra om man vill ha bit ringen i den eller vanlig napp.

Av anonym anonym - 2 juni 2015 23:37

     


hejsan

hemma igen&  enhet okey dag också.

Dagens planer

1 för bank ärende

2 ska handla lite saker ockå & till lillen 

blöjor bit ringar eftersom det nu är snart på väg att behövas mera  han hR ju använda sig av min tumme pekfinger långfinger i munnen nämligen😃.

sen skakade min papps som bara den när han hade lillen i famnen  trodde först det var lillen men sen dög jag att det var pappsen ett sättande aldrig gjort tidigare men han kunde verkligen inte hålla i något .

vet inte om det hade med att göra att han inte har hållit i lilleman på en vecka ungefär, men sen har ju druckit rätt mycket också på sistone.

var ganska seg i går var & handla en bit ring & blöjor till lilleman.

han blev riktigt glad över den också började nästan genast tugga på den k& på gott humör också då klart & det var verkligen ett bra humör också så ska köpa en till så att det finns när det behövs byta bit ring.

 

annars blir det en lugn dag i dag i morgon ska jag väga mig så får se vad man väger då väldigt nyfiken inte vägt mig sen man kom från Teneriffa resan.

Av anonym anonym - 1 juni 2015 13:01

hejsan!

i dag blir det att packa ihop hade ett EP anfall i natt men misstänkte också det eftersom mensen också kom igår eller börja blöda kraftigt närmare.

Har haft en bra vecka här " även om man snart åker tillbaka igen" ända jag funderar på hur jag ska få ut sonens nya body som jag beställde med poäng från libero för ungefär 14 dagar sen blir det nu om vi nu åker tidigare tillbaka.

vill ju helst komma med dagbåten, till åbo & silja så klart 😍 men men det visar sig som sagt hur det blir kan ju komma nån dag efter mammsen & sonen åkt först typ dagen eller 2 dagar efter mer än det klarar jag inte av att vara från min lilla gubbe 😘😍.

mammsen hämtade bilen i lojo som varit på verkstad under helgen & kunde hämtas nu på morgonen kvisten som hon gjorde också, grann frun kom i dag med sin son hit för att börja installera sig här , sen efter prat stunden mamms hade farit i väg till lojo så hade jag turen att se en gröngöling " grön hackspett"  aldrig sett något sån hackspett tidigare så det var häftigt att se eftersom det var 1 gången någonsin eller än så länge hann tyvärr aldrig ta någon bild på när jag hade min 😍 Lillskrutten i famnen men kul & se var det att se den.😀

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards