Alla inlägg den 6 juli 2015

Av anonym anonym - 6 juli 2015 21:30

hej & hallå

idag kom jag upp halv åtta, men på gott humör pigg & glad också.

snickaren kom runt 10:30 i dag så blir det gymmet här i veikkola också trevligt gymm ska lägga upp lite bilder i dag också eller försöka göra det närmare  brukar skicka in in bilderna från min nalle hit har installera appen nämligen.

 Är så irriterad att man inte kunde skicka dom bilder jag ville lägga upp här utan att det kom nån varnings text om någon error.

jag & systersonen stack till gymmet ungefär 11:30  bestämde oss för att ta den andra vägen som går till veikkola också för att undersöka vilken väg som är närmare & enklare också för den delen också.

men är ändå glad att det blev den vägen för då fick man se det här väg arbetet som dom håller på med här också så klart  & det var i stort sätt ända till butiken som gjorde mig väldigt glad också samtidigt finns lite kurvor på den bil vägen som är lite ruskiga höll på att hamna i diket för nått år sen pga den också inte ända dugg roligt eller var det.

så känns helt underbart att dom nu har börja hålla på med detta också.

det gick bra på gymmet också men det blev mest den nya varianten av crosstrainer som fanns där mycket roligare än den vanliga crosstrainern också är den.

 Men gillar det här gymmet äve om dom inte har grupp pass här som på sats fridhemsplan som är mitt hemma gymm.

gymm passet blev 2 timmar som vanligt också för den delen som dom varit också här se vi började jag & systersonen som jag tycker är roligt att ha som tränings kompis också samtidigt för den delen.

men allt gick bra också det jag körde ny denna gång var då

 

crosstrianer som uppvärmning 10:10 minuter

magen 10:01 minuter

benpress 10 minuter 40 övningar 

armar 30 övningar

rodden 15:01 minutser, kalorier 120

den andra variantern av crosstrainer 15:10 minuter kalorier 30

cykling 20 minuter , 100 kalorier

 

efter passet köpte vi en varsin smörgås jag med curry kyckling & systersonen med tonfisk

 

så gick jag in på s market & köpte ingredienser till en frukt sallad 

som var jordgubbar, Björn hallon ( nye säker att dom hette så men tror det blå i färg men såg ut som hallon)

 

blev lite chokad efter jag såg att jag hade gått upp 2 kg bara på 1 dag men blev att jag köpte natur dietbars med choklad brownie  bland annat.

Sen blev det bastu på kvällen jag systersonen & systerdottern badade tillsammans blev lite för varmt i sista sekund också  när jag kom ut så jag smått svimm färdig också  😔

Så dom kastade vatten en sista gång sen hämtade jag hår schampoo & balsam  så ag & systersonen kunde tvätta håret som systerdottern också gjorde samtidigt.

så hade systerdotter sen på kvällen bestämt sig för att åka hem i morgon hade tråkigt här också men förstår henne samtidigt varken jag eller systersonen pratar finska eller min papps gör bara mammsen & syrran gör det hon förstår svenska men vill inte prata det av nån underlig anledning.

men men blev film sen på kvällen för mig & systersonen t o m min papps kollade på dom 2 filmerna som vi valt att se.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards