Alla inlägg den 19 juli 2015

Av anonym anonym - 19 juli 2015 21:42

denna dag så åker min syster hem & systersonen också.

har varit en ganska tung & jobbig period med syrran som har i stort sätt bara varit sur & grinig straffat andra med sin surhet som det skulle vara våra fel, har supit ganska mycket under perioden här ( hos sin pappa men tillsammans med hans fru) eftersom hon har vart onykter så fort hon har kommit där i från.

som systersonen också har tyckt vart lite jobbigt men han säger i från på en gång så fort hon har rört något inom alkohol.

men jag har haft trevligt med systersonen han sparka igång mig för att börja köra styrketräning sen kommer jag hemma lägga in lite grupp pass också typ 2 gånger i veckan o 1 styrketräningspass plus promenad med min lilla älskling också som nu har börja få tänder så han får små raseri utbrott när det kliar utom ordenligt.

denna dag efter min syster hade åkt så valde jag ta en promenad till navla brandstation efter att jag hade fått i mig min filbunke också mums.

det blev en duggregns promenad också inte kul precis om jag ska vara ärligt men nu första gången så länge som dom har varit här så har det inte blivit just dom promenader som jag hade tänkt mig & från & med tisdag köra 3 gånger här på gymmet & promenader med min älskade lilla son som jag nu får lite mera egentid med.

även hur systersonen har varit så underbar gullig brytt sig om honom underhållit honom vakta honom när man har behövt gå på dasset eller byta kläder från nattlinnet till kläder.

är verkligen så stolt & hur man såg att sonen beundra honom & förtjust i honom medan syrran bara typ sa hej & krama honom en liten & ge han en puss sen inget mer.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards