Alla inlägg den 31 juli 2015

Av anonym anonym - 31 juli 2015 23:42

Hej & god kväll
I dag har det varit rena skit vädret här i Finland & riktigt dålig också t den delen så klart.
Behövdes ny välling sen nya barnmats burkar också det går snabbt åt måste jag säga att det gör.
Sonen fick testa lasagne i dag han var en aning misstänksam ett tag men gick bra sen :)
Tog t o m själv & smakade på det hela lasagne smaka det men utan kryddor.
Har i dag vart rent skit väder här också måste jag säga att detxhar varit också har ösregna i stort sätt hela dagen sen kom det åska när det kom 2 rejäla smällar var vi i nummela pappsen & jag.
Har fundera mycket på dom här 2 killarna som jag ska dejta den ena är lite för intresserad av min kropp & sen andra vara av att träffas & ta fika sen en dag i taget som jag också tycker att man ska varför göra misstag för?.
Sen har jag kollat på datorer också & andra till samma summa bad Mammsen hjälpa mig lite också till andra alternativen så får se vilken det blir.
Äldsta syrran hörde av sig också undra om vi kunde komma över & hälsa på henne också.
Men gjorde upp att göra det när vi är tillbaka om 14 dagar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards