Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av anonym anonym - 9 augusti 2015 20:49

hejsan!

 

Klev upp klockan 07:40 på ett ungefär med att jag fick veta att sonen hade tråkigt också så klart han låg bara och pep i stort sätt hela tiden också.

I dag bestämde jag och mammsen för oss att gå ut med lillen hon skulle till the phonehouse igen och prata med dom angående skalet till mobilen som jag har förstått detta rätt.

Hon fick ju en ny samsung här igår som hon hämtade ut till sig också, för den delen.

Sen i dag bestämde jag mig för att fixa ordning inne hos mig  också eftersom det ska vara möte i morgon som jag som vanligt tycker är patetiskt också så klart.

Men jag behövde ändå fixa till lite också  har ju stått tomt i stort sätt i två månader nu också

så då är det inte konstigt eller så klart att det fixas lite.

Sonen var på gott humör hela morgonen i alla fall  sen vid 10:00 ville han först ha vällingen inte innan dess precis så det var bara att vänta på att han skulle bli hungrig av sig.

Sen sms.a lite med min dejt också  som man gör då får det finns tid till det också så klart.

Stackarn som kommer få göra det igen snart  som sagt eftersom man åker till finland igen nu på tisdag också.

Blir skönt på något vis ända är ju att man inte får träffa honom ett tag igen bara 1 gång än så länge i alla fall om man säger så.

Var i alla fall upp till fridhemsplan också packade skötväskan och lilleman in i vagnen maten var inte så väldigt populär i dag precis måste jag säga att det inte var.

Fanns lite av gårdagens potatismos med torsk plus att man öppnade en burk vegetarisk lasange också men ingen av det ville lilleman allt ha.

mosade lite banan till honom och sen mjölken som gick bra.

Men det blev en hel dag utomhus kanon väder varmt och skönt promenerade ner till stadshuset satte oss på cafet där n'är lillen hade somnat och tog en glass pistage och choklad blev det men det var riktigt gott i allafall så jag klagar inte i alla fall.

Var riktigt behagligt av att vara ute också till och med så klagar inte lagom varmt ogillar när det är för varmt nämligen.

Men det blev en trevlig promenad i alla fall med den här fikan och middag blev det sushi också efterätten blåbärs paj sen i förrgår.

Men  blev till och med kvälls promenad till fridhemsplan behövde köpa mjölk och bestämde mig för att jag skulle köpa en extra mjölk som är till för syrran så bättre hon har en egen än att jag ska vara utan dagen där på med tanke på att hon dricker mycket och man måste gömma allting också för den delen.

Köpte en grön till med laktos och den andra en eila röd utan laktos som jag är nu mera van vid efter 2 månader.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards