Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av anonym anonym - 14 augusti 2015 20:12

hejsan

 

vakande halv nio i dag blev väckt av sonen och mammsen.

Sov gott i allafall har jag gjort men ganska irriterad på en kompis måste jag säga, fick nämligen ett meddelande i går på chatten på fb.

Om att jag en kill kompis håller nu mera på och runkar till mina bilder där, sen frågade mig om jag gillade det och tyckte om det hur kan man?

hur tänker såna människor?

Ingen respekt alls och väldigt resepekt löst måste jag säga att jag tycker

vad tänker ,man med egentligen?

 

Han vet dessutom att jag har en dejt nu också  han verkar inte riktigt haja eller så fattar inte vad det är för nån skum kompis som jag har men har i alla fall att jag tycker sånt äcklar mig så kommer nu inte svara den människan visste inte äns att människan hade känslor för att vi kom då till ett gemensamt beslut att vi inte skulle dejta och plus att  med tanke på att jag har en son på 6 månader och om 12 dagar 7 månader så fattar inte hur kan tänker att jag ska sitta och åka fram och tillbaka till jönköping med  sonem?

sen har jag ju min ep också  som han inte äns skulle kunna ta hand om.

   

 

 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards