Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av anonym anonym - 16 augusti 2015 19:23

hejsan och hallå

 

sov lite oroligt plus att jag trodde jag skulle kissa på mig också en gång men det visade att det var mensen som kom nu på natten blödde rätt bra också som jag nu mera gör efter jag valde koppar spiralen också men värken är nog detsamma i alla fall.

Jag och lilleman gick upp kl 08.00 på ett ungefär efter att han hade haft det tråkigt i en halv timme och blev överlycklig över att sen mig så klart,så skynda mig till dasset för att kissa och sen så blev det att klä på sig och ta med dom saker kommer att behövas under dagen också, sen snuttisen kaninen fick bli kvar i bastu kammaren.

Jag hann laga vällning och kaffe vatten till mig hann mata lilleman och sen lägga honom på soffan och vad händer då.

Att jag själv somnade och sov ungefär 1 timme precis som sonen också gjorde så vi sov vi 2 ända till halv elva och sen kvart i elva kom mammsen  upp så vi hade ren tur att vi hann vakna i tid innan hon kom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards